Announcement

Collapse
No announcement yet.

'74 BEANI Cooper 1000, Pioneer - Morel - RF - eD - Phoenix Gold

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Her går det ganske klart frem hva som er planen. En ramme av 1,5"x2" lekter, som er skrudd og støpt fast, og tettet rundt med glassfiber... Usikker på hvor mange lag enda. Går jo over to liter polyester bare til å dekke et lag med Irma. :P Må kjøpe mer!

Så blir baffel og port festet i denne ramma senere. Lett å bytte ut elementer, port, eller å komme med hele den feite ræva mi bak elementene om jeg må det... Testet å sitte i hattehylla med alt på plass, og det bør gå glatt. Bare bestille kiropraktortime først.

Tipper jeg kommer til å bruke butylmattene til å lage tett kasse bak elementene, stive av plata mellom kupéen og bagasjerommet, og tette alle hullene... kan for øvrig sees på bildene hvordan jeg har tettet rundt en idiotisk kant rundt hele taket...

Comment

Henger meg på de som mener det er imponerende mye tilbakemeldinger her! ^^

Comment

Originally posted by Miniboom View Post
        Henger meg på de som mener det er imponerende mye tilbakemeldinger her! ^^
        hehe.. kan kjenne meg igjen i den..
        Hvordan skal du lage bakvegg bak subbene da? skal du bruke bilen som bakvegg?
        Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
        Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
        Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
        -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

Ja, det er planen.

Comment

Skal bli spennende å se hvordan dette utvikler seg. Thumbs up!

Spar ikke på dempingen. Men du har jo litt å ta av
            Mvh
            J. Holm
            www.b2audio.com
            http://facebook.com/b2audio

Comment

Punch til frontsettet... what to use?

Synes du skal ta SWS'ene jeg, Har hørt at det skal være grei lyd i de. Hehe..

Lykke til videre med ett veldig bra prosjekt.

Comment

Har en mistanke om at det IKKE blir dem, siden du sitter og ruger på dem nå. ^^

Gratulerer med både høyttalere og verksted. Ikke et dårlig ukesvarp, det!

Comment

Fikk for øvrig en Phoenix Gold RSd300.4 levert på døra av FedEX i dag, så nå har jeg to forsterkere som matcher. Håper det blir en lydmessig hyggelig affære også.

Comment

Har en mistanke om at det IKKE blir dem, siden du sitter og ruger på dem nå. ^^
                    Og jaggu sitter jeg godt også...

Gratulerer med både høyttalere og verksted. Ikke et dårlig ukesvarp, det!

Nei det må jeg si... Var en fornøyelse å gjøre en handel med deg

Comment

Ok. Da har jeg solgt 18" jeg skulle dytte inn i bilen.

Og de jeg tenkte å kjøpe isteden, er ikke på lager før i 2010!!! Er det mulig?

Har vært i kontakt med B2 audio ang. HD18, men er usikker på om én 18" er nok. To blir litt i dyreste laget, syns jeg...

Så da er det bare å prøve å bli førstemann med 21" subwoofer i Mini, da?

Comment

Jada, men det blir til slutt vettu

Litt utbytte innimellom er jo bare sunt, og 21" sub i en Mini hørtes perverst ut!
                        Bilen må da nesten hoppe på hvert slag? :P

Uansett, lykke til, følger med!
                        2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

Comment

Jackhammer? X)
                          22"
                          Mvh Even S. Jensen
                          Tlf 41091189
                          Digital Designs, nothing is even close!

Comment

Hva slags 21" tenker du på miniboom?

En kamerat av meg har Hertz Ml5400 som han vurderer å selge..
                            1993 BMW 318is coupe

Alpine - Phoenix Gold - UsAmps - Hertz - Odyssey - Evus - Tsunami - Vibroplast

Comment

Originally posted by evensvee View Post
                              Jackhammer? X)
                              22"
                              jackhammer?! overpriset og overvurdert etter min mening. Miniboom, har du hørt om incriminator audio? de lager helt syke 21\22" tror prisen var rundt 1000$ for en 22" i toppserien. brutale greier
                              Mvh Werner Harstad

Comment

Ligger det ikke en 34" sub til salgs her inne en plass da?
                                [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

Comment

Working...
                                X