sesså Mr. Bean 2 fått noe fraktpris..? send meg en pm om du skal selge en vakker dag og den ikke er helt voldtatt i intereøret
Announcement
Collapse
No announcement yet.
'74 BEANI Cooper 1000, Pioneer - Morel - RF - eD - Phoenix Gold
Collapse
X
-
Bilen er nå voldtatt innvendig.
Taktrekket er skjært av bak B-stolpen, det er uoriginale fremseter (type "no-name-bøtter") og dashbordet, eller det som iflg. Mini skal være et dashbord, er røsket ut og kastet. Har speedometer, though, det er jo omtrent alt som er.
Har fått fraktpris nå, det ble grisedyrt. Men lurer på om jeg bare skal bestille likevel. Får sikkert ikke solgt elementet OM jeg ikke skulle ha bruk for det selv i framtida, men hey - da har jeg en jævlig rå brevvekt...
Comment
-
Det er det det blir snakk om hvis jeg bestiller nå. Det blir noe billigere.
Har imidlertid en annen mulighet jeg må få sjekket først. :P Uansett har jeg ikke dårlig tid, skal ikke bygge noe mer på denne i år, tror jeg. For kaldt nå, og har annet å gjøre.
Comment
-
Jaja. Da var ny sub hentet i Hønefoss... RE XXX-12 (som egentlig er byttet bort til fordel for 2 x JL Audio 10W7) har fått selskap av storebror...
For størrelsesreferanser... Dette er XXX-12 ved siden av to JL 10W7:
Og dette er XXX-12 med boksen til storebror...
Dette er da XXX-18, som skal i Mini'n, akkompagnert av XXX-12 til venstre, og Morel Elate SW10 lengst fremme. Voksen kar.
Comment
-
Gratulerer, etter søking av allverdens woofere fant du endelig noe til slutt.
Håper at detta kommer til å funke.
Comment
-
Ja, det ble (som vanlig) mye valg-kvaler. Regner med det vil fungere. Falt for en sub jeg har erfaring med (12"), og måtte slå til da den ble satt ned så mye.
XXX-12 har i alle fall utrolig god lydkvalitet, satser på at 18-versjonen er tilsvarende.
Pluss at det er vel sånn ca. ingen andre som har disse i Norge. Håper jeg.
Comment
-
Originally posted by Miniboom View PostHehe, har dessverre ikke funnet noen teddy som likner. Kanskje prøve eBay? :P
http://cgi.ebay.com/The-Official-13-...item41499c23daMvh Werner Harstad
Comment
-
Originally posted by Miniboom View PostPluss at det er vel sånn ca. ingen andre som har disse i Norge. Håper jeg.
Uansett gratulere med vanvittig tøft element
Comment
Comment