Han er vel mer opptatt av og oppdatere humor-trådene enn denne tenker jeg..
Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Antar du at det bare er ett verksted i Holmestrand, eller har du en fornuftig forklaring på hvorfor jeg skulle ha en '74 Mini til rustsveising på et BMW-verksted?
Hvis tanta til eksen til broren min drev blomsterbutikk i Tromsø, hadde det vært rimelig å anta at du kjøpte morsdagsbuketter der?
For øvrig har delene til bilen angivelig ankommet, men nå spørs det når/om den blir ferdig pga et sykdomstilfelle. Kan hende jeg må hente den og levere den et annet sted. Kunne tenkt meg å kjøre den til et treff 31. mai...
Antar du at det bare er ett verksted i Holmestrand, eller har du en fornuftig forklaring på hvorfor jeg skulle ha en '74 Mini til rustsveising på et BMW-verksted?
Hvis tanta til eksen til broren min drev blomsterbutikk i Tromsø, hadde det vært rimelig å anta at du kjøpte morsdagsbuketter der?
For øvrig har delene til bilen angivelig ankommet, men nå spørs det når/om den blir ferdig pga et sykdomstilfelle. Kan hende jeg må hente den og levere den et annet sted. Kunne tenkt meg å kjøre den til et treff 31. mai...
Må du ikke være vanskelig
Trudde Mini Cooper-conseptet var under Bayerske Makk Werk sine vinger,og da antok jeg at du bruker MERKEFORHANDLER for rep av Mini´n,og dele-bestilling.
Og JA.... Jeg vil tru at det er bare ETT BMW-verksted/forhandler i Holmestrand....
Men du får kjøre den på Biltransport-henger´n og hooke den bakpå PT-cruiser´n og komme deg på det treffet den 31. Slår vel 2 fluer i en smekk på det?
Ah, men de gamle miniene er helbritiske og har ikke noen tilknytning til det nye merkenavnet Mini. Såvidt jeg vet, i alle fall. Hehe... Det er nok ikke et eneste BMW-verksted i Holmestrand, er jeg redd.
Trenger ikke å ta den på henger, for den er kjørbar. Bare litt... farlig. Får ikke dratt den med PT Cruiser'n, for jeg har ikke hengerfeste. Hehe...
Tror 30. mai utgår i alle fall (var ikke 31.). Dessverre...
Og da har Beanien fått ny kanal og nytt gulv, og med de nye bremsene virker det som om det begynner å nærme seg en EU-godkjenning... men så har alarmen slått seg vrang, så jeg ikke får startet bilen.
I morgen begynner antagelig arbeidet med å fjerne en haug-gammel no-name-alarm, som er vevd inn i et ledningsnett skjøtet flere plasser. Imponert over en eller annen forrige eiers evner til å skjøte ALT med kabelsko. Knurr...
Jadda....... fått koblet vekk alarm, startsperre, diverse ettermontert rukkel med ledningsnett rundt omkring i bilen. Så var det å få ting til å fungere igjen etterpå... parklys, blinklys, you name it.
Bilen har også fått batterifeste og fikset eksosanlegget (må se litt mer på det til uka, drittpatent med skjøt bak forgasseren!).
Anyways. Må rive ut veggen for å få den EU-godkjent. Så det var jo moro........... Blir en slags nødløsning isteden, når jeg kommer så langt. Blir nok ikke like bra, men tror det blir stilig det også.
Nå for tida gjelder det bare å få den tipp-topp. Eller, så tipp-topp en 36 år gammel bil får blitt uten å koste på den en formue.
Comment