Announcement

Collapse
No announcement yet.

'74 BEANI Cooper 1000, Pioneer - Morel - RF - eD - Phoenix Gold

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• '74 BEANI Cooper 1000, Pioneer - Morel - RF - eD - Phoenix Gold

Holder på med PT Cruiseren mens denne er på verksted.

Kommer bilder når jeg får fortsatt på denne.

Bildet er sakset fra Finn-annonsen, og forsvinner nok etterhvert. Men da har jeg lastet opp egne i mellomtiden, håper jeg...
    Last edited by Miniboom; 13-07-2010, 13:13.

LOL! bilen der er bare helt genial! Og passer jo ganske bra til SPL med sin panda lignende størrelse vegg ja, det blir rått!! Lakker panseret svart og hiv inn en teddybjørn og 2 18" og fargen er positivt etter min mening
    Mvh Werner Harstad

Comment

Haha
      Knall rått projekt

Skal følge med på denne
      Besøk vår nettside www.Eikensbilstereo.no

Comment

Dette kan bli show! Ikke glem tweedjakke og playmosveis på treff da.. Det blir i hvertfall kronen på verket!
        [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

Comment

Har begynt å spare til playmosveisen

Comment

Morobil
            Og med den rette fargen! Kjør på med oppdateringer her, ellers kommer jeg og gir pryl til Teddy
            Jonas Tautra
            - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
            Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

Har noen spørsmål... Spurt om det før, men husker ikke konklusjonen.

1. Hva tetter jeg med rundt baffelen ved veggen bak? Syns byggskum blir noe ekstremt. Kunne tenkt meg å ikke ødelegge lakk og taktrekk innvendig. Har en tendens til å bytte bil litt for ofte... dette er nr. 16 eller 17 på 6 år...

2. Er det best (høyest) med porten i veggen på fører eller passasjersiden? Er det lurt å ha den på passasjersiden mtp at det er der sensoren blir plassert? Lurer på om jeg får stor nok kasse til elementene. Kanskje jeg må kjøre lukket? Det hadde vært litt balle, men spiller vel høyt likevel...

Comment

Teip litt pakketeip på bilen der du skal tette så kan du bruke skum helt trygt
                Høyest på termlab eller? Da er det oftest port på førersiden som funker best. Jeg har funnet ut at port lengt mulig fra sensor gir mest trykk i bil.. Men bare se på super street biler, de har porten på førersiden.

Men sånn ellers hadde nok jeg prøvd å bygge porten horisontalt

Prøv for all del å bygge porta kasse!
                Jonas Tautra
                - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

Ja, må prøve på portet.

Horisontalport blir kanskje eneste løsning, litt usikker på om det går to 18" i høyden, det er jo tross alt nesten en meter... Hehe. Må måle litt og se hva som ser best ut... Men om det spiller høyest med porten lengst fra sensoren, bør jeg ha porten ved gulvet da? Om det blir horisontal port, altså.

Har litt mye å gjøre på privatfronten om dagen, så har ikke fått vært i verkstedet siden lørdag. Men skal prøve å ta turen igjen på fredag, og kanskje ta med sovepose og bli der til søndag. ^^ Neida, har ikke dårlig tid...

Først og fremst skal jeg få lastet opp bildene jeg har på telefonen.

Comment

Comment

Originally posted by Miniboom View Post
                      Nice, det der blir det nok punch i ja
                      Mvh
                      Pål Andréas Bryng
                      Bilstereosenteret.no
                      Vi forhandler bl.a.:
                      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Den står der mest for "mock-up", siden jeg ikke hadde Morel-høyttalerne med meg. Hehe... Men tipper de skal stå rett ved siden av Morelene. Litt mer punch fra 40-50hz skader ikke. Må bare teste hva som spiller best i plassen jeg har tilgjengelig, så det ender opp med at enten SWSene eller 7Kv.2ene blir lagt på hylla til et fremtidig prosjekt.

Comment

Punch til frontsettet... what to use?

Begynt på veggen:

Comment

På det nederste bildet ser den helt vilt skrå ut... litt misvisende. Men den er litt skrå pga setet. Må kunne flytte det bakover...

Comment

Comment

Working...
                              X