Announcement

Collapse
No announcement yet.

Audi a6 avant prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ja lydisolering skulle absolutt vert noe for meg! ja var på treffe jeg som kom på 1 plass da i 1 12" klassen
    Jorniboy

Comment

Var selv med på Drag´et jah.... men i en anna klasse......
      No Windows-crap,just Mac Power

Comment

du med volvo 740? 3 x15" type r?

hehe ser biltema har noe lydisolering.. asfalt demping er så dyyyrt. har ikke råd te mye av den sorten.. :/ men skal bare lage sånn smått helt til det blir veldig tøft til slutt. neste sommer så skal værtfall stereoen på plass og en til nuclear og ny forsterker.. så skal jeg kansje toppe 150db skal bygge bra kasse til 2 x12" for og spille høyest mulig =)
        Jorniboy

Comment

Originally posted by jorniboy View Post
          du med volvo 740? 3 x15" type r?

hehe ser biltema har noe lydisolering.. asfalt demping er så dyyyrt. har ikke råd te mye av den sorten.. :/ men skal bare lage sånn smått helt til det blir veldig tøft til slutt. neste sommer så skal værtfall stereoen på plass og en til nuclear og ny forsterker.. så skal jeg kansje toppe 150db skal bygge bra kasse til 2 x12" for og spille høyest mulig =)
          Volvo´n jah....

Felleskjøpet på Vibroplast M1 ligger på rundt 2000,- og det kommer du jævli langt med.... Vet ikke om Biltema sine asfaltplater er så bra,men sikkert bedre enn ingenting...

Comment

hehe 2000kr er mye til og være arbeidsledig:P

skal først kjøpe meg 12 eller 35 farad kondensator! får ikke nokk power :/
            Jorniboy

Comment

137,7 db akkurat der=) har en film av grom eksos lyd må bare loadet opp først
              Jorniboy

Comment

Skjønner.. Penger vokser ikke på tre.... Men hvis du legger Biltema-shit på først,er det sikkert vanskelig å fjærne når en skal bytte det ut med "the good stuff". Så da håper jeg du har tolerante naboer....
                For lite strøm???? Jeg trudde også kondentsator var tingen,inntil jeg prøvde AGM-batteri. Har 2 stk baki,og foreløbig holder de bra... Stikk nedom JH motor... der selger de AGM-batteri som er 95 amp til 2300,-(du skal lete lenge etter AGM-batteri til"en billig penge" for å si det sånn..... Dra tykk kabel(Biltema 30 kv2 til 449,- for 5 mtr er en god start) fra dynamo gjennom en sikring(lyd i bilen selger til 59,-) og rett på batteri bake..... Gjerne med en Isolator sånn at du lader begge batteri mens en har motor igang,og når en slår av spiller du kun på AGM-batteriet. så får du start etterpå....

Comment

hehe . ja oppgradere kabler skal også gjøres.. første batteriet mitt er i baksete.. går veldig mye tap der.. skal dra 50mm2 tenkte jeg fra dynamo til første batteri. så 25mm2 eller 35mm2 fra ene batteriet til andre batteriet.. tenke og kjøre en liten kondensator mellom batteriene for og holde spenningen oppe også kjøre 12/35 farad rett te forsterkern.. så da skal det ikke bli noe tull. nærmeste nabo bor ca 200m unna meg og på andre siden er det vell 600m til neste nabo haha , bor litt på landet=)
                  Jorniboy

Comment

nå er det kveld natta
                    Jorniboy

Comment

Det er litt dyr hobby dette... Men hvor gøy....
                      Du vet dette med batteri.... En bør ha batteri som har bra tilstend... At ikke du her et bly-batteri som burde ha vært bytta ut og et nytt et.... Du får prøve deg fram...

Degynner å bli for gammel til sånn aks&toppfart greie..... Holder meg gjevnt over ganske lovlydig...NÅÅÅÅT.....

Comment

hehe 2000kr er mye til og være arbeidsledig:P

skal først kjøpe meg 12 eller 35 farad kondensator! får ikke nokk power :/
                        Ville gått for AGM batteri hvis du har strøm mangel, du får så mye mer for pengene hvis du går for batteri, kondensator er ikke godt for annet enn fancy voltmeter. og hvis du tror kondensator gir "raskere" strøm og alt det der, mythbusted! Og det er så mange ting du kan gjøre for å få mer strøm ut av det du har fra før ved enkle(og billige) oppgraderinger som "the big 3". Ellers så ser det ut som du er godt på vei!
                        Mvh Werner Harstad

Comment

hehe kjører med 2 små kondensatorer dem hjelpe faktisk:O kan neste stå i ro med full guffe en stund. kunne ikke det før

men ja joda er godt på vei har jo go lyd i bilen nå men skal bli betraktelig bedre =) skal ut å fortsetter snart plexiglass kommer i morgen fra obsbygg veldig billig! bredde/lengde/høyde 60mmx750x55mm i 3mm 135kr!:O
                          Jorniboy

Comment

hehe kjører med 2 små kondensatorer dem hjelpe faktisk:O kan neste stå i ro med full guffe en stund. kunne ikke det før

men ja joda er godt på vei har jo go lyd i bilen nå men skal bli betraktelig bedre =) skal ut å fortsetter snart plexiglass kommer i morgen fra obsbygg veldig billig! bredde/lengde/høyde 60mmx750x55mm i 3mm 135kr!:O
                            Ta deg heller en tur bort til glassmester Krane på Langnes å få dem til å skjære ut ei glassrute i stedet for plexiglasset. Mye fetere og holdbar look på den måten.
                            Raymond Pedersen

Byggebil er en 97 Subaru Impreza. Alpine,Pioneer og Macrom utstyr under testing.
                            Tar det som det kommer, og løser det som det går.

Comment

dyrt dyrt dyrt:P var og hørte på et 6mm plexi glass 40mmx60mm for nesten 400kr:/ skal skru det plexiglasse i treplata så går det jo ikke ann og skru ordentlig glass:P?
                              Jorniboy

Comment

Hørt om silikon eller Tec7?? Funker fjell på glass mot tre
                                Alpine cda9855r / Rockford Fosgate PunchPower / Hertz Space 6 Mids

Comment

Working...
                                X