Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Bra jobba! Flott opprydning i kabler, og finfint deksel til forsterkerne.
i den nedeste tynne har jeg gjordt det, da det er en kurtigkobling i den orginale
Ok. Bare lurte fordi jeg har sånt i døra mi, dog bare en, og det er så stappa med kabler der fra før av så jeg har aldri klart å trekke høyttalerkabler gjennom.
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Bra jobba! Flott opprydning i kabler, og finfint deksel til forsterkerne.
Ok. Bare lurte fordi jeg har sånt i døra mi, dog bare en, og det er så stappa med kabler der fra før av så jeg har aldri klart å trekke høyttalerkabler gjennom.
takker for konentaren, måtte sette inn den under for å få kabler ut til døra
Originally posted by GENEXXA
Ser kjempe bra ut dette her.
Og den graveringa de hva snasen.
takker, det der ble bare en liten prøve, skal finne en måte å feste de på en penere måte
lite med oppdateringer i det siste,eneste som har sjedd er å justert litt lyd, og kent olav har bygd om midkonsollen min, denne må det gjøres en liten endring på, og dekslet ved forsterekere skal forbedres og trekkes
Ser digg ut den midbasseren Simen. Er det denne Genesis-forsterkeren du har? Er oppgitt til 4x 50w,
men hva står det i papirene (testinga)? Mine er også oppgitt til 4x 50w (2x2), men er egentlig 4x 85w.
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment