Se her ja. Kommer seg
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra stasjonsvogn
Collapse
X
-
Bra jobba! Flott opprydning i kabler, og finfint deksel til forsterkerne.
i den nedeste tynne har jeg gjordt det, da det er en kurtigkobling i den orginale¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment
-
Originally posted by Crazytaxi View PostSe her ja. Kommer seg
Originally posted by TheCharger View PostStilig med den graveringa. Det er vell ikke sånn der på frihånd sak? I safall er du jævli stø på hånda. :P hehe
Originally posted by TakeTheTime View PostBra jobba! Flott opprydning i kabler, og finfint deksel til forsterkerne.
Ok. Bare lurte fordi jeg har sånt i døra mi, dog bare en, og det er så stappa med kabler der fra før av så jeg har aldri klart å trekke høyttalerkabler gjennom.
Originally posted by GENEXXASer kjempe bra ut dette her.
Og den graveringa de hva snasen.VW Golf 4
Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
Simen Sormbråten
Comment
-
lite med oppdateringer i det siste,eneste som har sjedd er å justert litt lyd, og kent olav har bygd om midkonsollen min, denne må det gjøres en liten endring på, og dekslet ved forsterekere skal forbedres og trekkesVW Golf 4
Simen Sormbråten
Comment
-
i dag kom godsakene
Scan-Speak bassmellomtone 18W/4531G00 - 4 OHM
18cm bassmellomtone med lavtaps lineært oppheng, kuttet papirmembran og SD-1 motor system. IMPEDANSE 4 OHM
så da måtte jeg begynne å gjøre noe
dreie ringer i plast 22mm, som så elementet blir boltet fast i blekket med gjennomgående skruer gjennom plastiken
tok med for korte bolter, men skaffer lengere i morgen, men måtte skru de inn, størrelse m6
VW Golf 4
Simen Sormbråten
Comment
-
-
Ser digg ut den midbasseren Simen. Er det denne Genesis-forsterkeren du har? Er oppgitt til 4x 50w,
men hva står det i papirene (testinga)? Mine er også oppgitt til 4x 50w (2x2), men er egentlig 4x 85w.¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment
Comment