mangler å bolte fast ramma i bilen, så kommer flere bilder av det når det er gjordt
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra stasjonsvogn
Collapse
X
-
NAIS ramme!
Beundringsverdig at det er din første sveising!Runar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
det skal i værtfall sittefast baki der nå, hver forsterker er skrudd fast med 4 m5 skruer så bude holde
blir som jeg skrev med en, kommer noen å sier denne ramma er underdimensjonert kan vedkomende lage ny til megLast edited by simso; 05-11-2010, 13:14.VW Golf 4
Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
Simen Sormbråten
Comment
-
Detta blir tøft, Simso! Liker det vi ser!
Btw, sorry at jeg ikke fikk svart deg på SMSen du skrev før NM.. glemte den helt bort Men nei, jeg fikk ikke surra meg opp ditt.Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Hørres rimelig solid ut. Kommer litt an på hvor du skrur skruene henn men burde holde mer enn nok mtp at en flymotor henger i 3x rimelig liten dimensjon. Liker ikke dommeren det så skal jeg gi deg et bilde av flymotorfestene så beviser detteTor Martin Ølberg
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Originally posted by simso View Postholder det å skru ramma med 11 m6, og sette basskassa oppå, boltet direkte i golvet med 2 m10?¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment
-
Originally posted by TakeTheTime View PostIkke still så dumme spørsmål nå Simen. Det må da holde i massevis! Men det er Advanced du skal opp i? Mye strengere der?VW Golf 4
Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
Simen Sormbråten
Comment
Comment