Har du to firekanalere!?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra stasjonsvogn
Collapse
X
-
Midbassen ser digg ut. Hey! Samme diskanthus som jeg bruker jo!
Originally posted by simso View Posthvordan satte du fast diskantene dine simen?
også har jeg kilt fast kabelen i klem mellom dashbord og vindu så det hjelper også.¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment
-
Ser bra ut dette, Simen
Likte dekselet bak som skjuler kablingsrot (slik blir det jo -alltid-) og snasen dreiemaskin du har tilgang på der
Får ta en ny lytt på bilen din når du får justert og fiksa litt..
PS: Dritkul spiller og prosessor du harTorbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Originally posted by TakeTheTime View PostMidbassen ser digg ut. Hey! Samme diskanthus som jeg bruker jo!
Hehe, litt stusselig, men har brukt dobbeltsidig teip (fra Biltema, billig men bra!),
også har jeg kilt fast kabelen i klem mellom dashbord og vindu så det hjelper også.
jepp, fikk joakim til å sende med et par da jeg fikk midbassen
Originally posted by ugn View PostSer bra ut dette, Simen
Likte dekselet bak som skjuler kablingsrot (slik blir det jo -alltid-) og snasen dreiemaskin du har tilgang på der
Får ta en ny lytt på bilen din når du får justert og fiksa litt..
PS: Dritkul spiller og prosessor du har
det er greit maskineri de har på jobben til far min, det er han som står å dreier der
ny lytt skal du få ettervært, forandret seg mye siden sist nå
du har vell samme spiller og dsp som jeg vet såVW Golf 4
Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
Simen Sormbråten
Comment
-
Ja detta oppgraderingsspøkelse.. du har samme bass som sist da, resten er jo bytta ut
Regner med at det skulle være mulig å høre litt forskjell daTorbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Det kan godt hende jeg blir lett imponert for jeg syntes den plastiken var meeget sexy på bildet man ser fra baksiden der!
Får håpe dette låter godt for øra dineVW Corrado - Prosjekt bil
Mitsubushi Lancer - Bruksbil
It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
I´m BANKRUPT - A G60 owner
Comment
-
ja da har ene forsterkeren min røket, den som drev subbene, så den blir sendt til matador en tur
men midbassene har begynt å våkne til liv, håper det kommer skattepenger i morgen for da blir det mellomtoner, får bare ynkelige 17 200 igjennVW Golf 4
Simen Sormbråten
Comment
-
Er den forsterkeren kjøpt her til lands? Isåfall har du kanskje garanti og reklamasjonsrett..Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
Comment
-
sjer litt av vært her om dagen, men kommer ikke bilder før etter rudskogen, jeg kommer desverre med uferdig bil dit, mangler blant annet bass
men så fort ny kasse er i boks kommer det 2 Scan-Speak 23W (samme som tufte / Tore bruker i den gule fare)VW Golf 4
Simen Sormbråten
Comment
-
dårlig med bilder enda folkens desverre, men det sjer da litt om dagen nå
i går la jeg opp siste paret med høytalerkabler til mellomtonene
liste over ting som skal gjøres
- ferdig / holder på + mangler
- legge opp kabler
/ stripse fast kabler i bagasjen
+ har bestilt kasse fra dag og ringer til mellomtoner, mangler å få hentet dette når det blir ferdig
+ mangler en forsterker da denne er på rep
+ venter på ringer fra dag så får ikke støpt pods til mellomtoner
+ bygge golv baki, mangler kasse så vanskelig å tilpasse uten den
men målet er å være ferdig til drammenVW Golf 4
Simen Sormbråten
Comment
-
begynt å støpe litt, lagt litt støpe plast nedi for å stive opp
og så driver på baki, fått sjøta på 50q kabelen
ny basskasse har det også blitt
ikke mye klaring her gitt