er desverre bare rux'en du ser der, men drømmen er at en F#1 spiller skal overta den plassen etter vært
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra stasjonsvogn
Collapse
X
-
hehe slik det er, hvem vet kanskje du finner en fin f1 spiller på ebay en dag og slår til. pioneer har mye snasent dem og vettu : )
Regner du med å være ferdig til sesongen eller hvordan ligger det an?Tor Martin Ølberg
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
pioneer blir det nok aldrig i denne bilen, kan ikke skuffe frontsettet med å sette inn noe anna merke
når dette blir ferdig, vet jeg ikke helt enda, men ikke så veldig lenge tenker jegVW Golf 4
Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
Simen Sormbråten
Comment
-
Bra det er noen som står på her simen heheheRonny Karlsen
02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704
Comment
-
Hihi, dette er tross alt et forum da..
Men hvordan blir plasseringen av diskantene?Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
-
Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment
-
Originally posted by TakeTheTime View PostVel, vinduet ditt kunne fortsatt vært plassert midt i da, men da hadde jo ikke forsterkerne vært midt i dem så du måtte "pynta" med noe annet spennende på sia. Men joa, sikkert bedre slik.Må bare Beklage skrivefeil her og der, men jeg har faktisk lese og skrivevansker[/SIZE]
Comment
-
har i dag funnet ut at jeg må gå hardere tilverks ene det planen var, hanskerommet forsvinner og nesten hele dashen blir bygd fra bunnen av, mye jobb, men det må gjøres for å få et bra resultat av denne byggingaVW Golf 4
Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
Simen Sormbråten
Comment
Comment