men nå har jeg alerede fått solgt b2 subber til onkelen min .
Announcement
Collapse
No announcement yet.
luckys bilstereo prosjekt
Collapse
X
-
Originally posted by luckys View Postallt er kobla opp riktig ja . men det er jeg er skuffet med er at det ikke noe bra trøkk i den i forholt til dd sine minste 12 tom subbere .
Og har du riktig kasse..?Øyvind Kalbækken
Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.
Comment
-
Innen at trådstarter blir stilt for mange spørsmål, så får vi jo tenkte på at lyd er subjektivt.
Hva andre liker er det ikke sikkert på at han liker.
Men en liten notis er jo at 2 DD512 har 89 dB følsomhet, hvor 1 HD12 har 88 dB følsomhet.
Hvis DD subbene har en impedans på 4 ohm hver = 2 ohm og HD12 har blitt koblet i 2 ohm, så bør 2 stk DD subber spille høyere med samme effekten da både membranareal er dobbel så stor og elementene samlet har 2 dB høyere følsomhet.
Så får vi jo se hvor mye onkelen får tid til å "leke" med innstillinger.
Comment
-
Originally posted by Typhon View PostEr absolutt ingenting som hindrer deg i å guffe opp vel?Mvh Julian Sommer
Sommer Lyd og Foto (trykk her), lik og del
Comment
-
jeg må trekke til bake allt jeg sa i går angen b2 hd12 subber. jeg dro ut og testa for siste gang i dag . og gjusterte litt på den forsterker jeg har . og fant ut at forsterker ikke sto riktig instilt . fikksa jeg på det . og fyyy fa*n og bass trykk det blei da
så nå for onkelen min ikke den subbern for og si det sånn
så blei veldig glad da ja aldri smilt så mye på lenge som jeg gjorde nå
så nå skal jeg kjøpe meg en støre forsterker som passer bedre til b2 suben .og nytt bateri
b2 audio hd12 i love youole k bergerud til tjeneste
b2 aduio. ddaudio.alpine.kenwood.focal.dynabl.Crescendo
Comment
-
ja det lønner seg at alt er riktig innstillt.
Comment
-
men sitter og lurer på om jeg skal ha magnete ut av kassa . den er jo utrolig digg og se på bak.
men blir det noe forsjel på lyd trykke vis jeg har magnete utover ?ole k bergerud til tjeneste
Comment
-
Originally posted by luckys View Postbass sonic sto nesten på null og at fps sto feil . og hz var ikke gjuster. det var det. gjusterte det der jeg syntes det låt best og penest
Fps må da være phase? eller lpf. Om det var lpf og det var justert for lavt kan jeg skjønne at spilte lavt.
Men de andre tingene påvirker ikke lydtrykketJonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
har ikke sjed noe mere her i det siste :P har bare fikksa litt på frontsette. basser har kommi seg en del mere nå siden sist utrolig digg bass . og har en forsterker som jeg skal handle over nytt år. og nytt batteri blir oxo kjøpe samtidelig med forsterker tenker jeg ..ole k bergerud til tjeneste
Comment
-
da har jeg fått meg ny forsterker . rockford t4000db1. fy faen og mye mere bass trøkk jeg fikk men nå må jeg få meg batteri . for får disco lys hehe . så har ikke tørt og makse subbern helt ut enda. men men noen som har tips om batteri til meg som passer med oppsette mitt?ole k bergerud til tjeneste
Comment
Comment