Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ford Transit 3.0 V6 Russebil
Collapse
X
-
Dette er rett å slett et helvettes prosjekt xD
Brukt sånn dempematter i taket over forseter, rundt vinduene, å det er mange av de xD
Kablinga er elendig, må bytte om alt..!
Bilen må pussess ned 10cm, pga 10 000 lakklag...! å så lakkes svart...
Bakerste setene var så langt bak at man måtte ha megafon får å snakke til de på andre sia, å skulle man ha bord, måtte man hente det fra slottet..!
Kabling: fra batteri til sikring, 10mm2, fra sikring til forsterker 25mm2 Fra minus til chassie, 10mm2 xD
Anlegget som fulgte med var: ett par GAS 6,5" coaxical ,3 stykk Sony xplode 6,5" coaxical og sony xplode 12" ..
Det blir solgt...!
Plan: bygge en stoor vegg til subbene, front blir i 2x22mm MDF, lukket eller portet, ikke sikker enda :P
Sette setene 3 km lenger frem.
Fått fjærna taket invendig, vart det faktisk plass å..
Veit ikke hvordan taket skal være enda, men veit det skal 4-5 par med 6x9" i taket og ett par i bagasjeluka..
Trekke om setene og forsterke taket med 4kantstål. (skal hoppes på) .
Last edited by evensvee; 16-09-2009, 21:53.Mvh Even S. Jensen
Tlf 41091189
Digital Designs, nothing is even close!
Comment
-
Heftig. MEN. 4 til 6 par med 6*9 sorry å sei det men det blir ALT for lite. en russebil skal spille høgt. med et sånt sykt oppsett på bassen må du ha noe Lign. PA oppsett på mellomtone å diskant.
.evt. bruk noe frå noen gamle høgtalere frå cv klipsch eller ligande. det vil du ik angre på .
Comment
-
i bilen jeg var med på i år hadde vi 2 stk horndiskanter og 2 10" mellomtone og det spillte villt.
Akkurat passe balanse mellom bass og diskant, vi hadde 2 12" jbl bassere
Comment
-
Men PA har en veldig anstrengt lyd, kommer omtrent ikke utenom om man ikke betaler en formue..
Er laget for store lokaler, ikke bil :P
Er en grunn til at jeg ikke har klipsch, fordi jeg mener de låter dårlig...!
Kan være morsomt på rock, men har hatt PA på rommet, å det låter fælt..romme mitt er større enn den transiten..
Så da blir det enkelt å greit, flere høyttalere.. av type bil.. :P
Mange som sikkert er uenig, men spør du meg, er klipsch et av flere merker som går som "mote" på av-forumet...
Derfor jeg lite aktiv der, er et kjedlig forum der alle skal ha det dyreste eller det merket som de "beste" har.. men nokk om det :PMvh Even S. Jensen
Tlf 41091189
Comment
-
Den ser JÆVLIG ut nå, men vi holder på, å subbene er på vei, så førsteprioitert er å lage kasse/vegg til subbene ^^,
Gleder oss hele gjengen
Mange som får sjokk av at det skal være 16 subber inni denne bilen :P
men den er 148cm høy, å 160cm brei ^^, så er plass jaMvh Even S. Jensen
Tlf 41091189
Comment
Comment