Announcement

Collapse
No announcement yet.

Prosjekt Bora: Alpine, Hertz, Focal og Audison

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Har tenkt på den type kasse selv, men vet ikke om det passer sammen med mine element og evt. mengden liter i hver kasse. Sliter selv med veldig tett bil.
    Når jeg legger ned ene seteryggen dobbles nesten trykket, men jeg gidder ikke kjøre med den nede hele tiden...
    sigpic

    Comment


    • #32
      Da er dette prosjektet påbegynnt igjen, og vi har funnet ut at diskantene er sprengt, da ene HX300D også er sprengt, totalt fast brendt spole. Ny HX300D vil bli bestillt opp, og nye Focal diskanter vil bli bestillt opp. Var opp med bakdøra her igår på bilen, og fant ut at der satt det Focal Utopia midbass/mellomtone, uten delefilter og diskant. Syns dette var meget merkelig, så tror det blir så vi bestiller opp delefilter og diskanter bak også. Skal snakke litt med Erik Andre om hva som måter på de midbassene bak, så får vi se hva vi bestiller opp bak. Men vi funderer fortsatt på hvorfor ikke subbene spiller som de skal (når begge fungerte). Lurer på om en båndpasskasse er meget følsom på antall liter? Noen som kan bekrefte dette? For hvis den er 3-4L feil på kamrene, og dette utgjør veldig mye, så kan jo det være forklaringen..Isåfall, så må vi lage ny kasse. Og total lengden på rørene med endene er ca 29cm, noe jeg syns var mye. Skal stikke i min gamle Opel å sjekke rørene der, så får jeg se hvor lange de er..
      VW/Audi ende-tusi-ast!

      Comment


      • #33
        Da er pioneer settet montert, og focal settet montert bak med nye diskanter. Det pioneer settet imponerte meg, spiller høyt nok iallefall. Er jo helt nytt, så det vil nok forbedre seg med tiden. Men er en god kandidat for meg også Bilder kommer når vi er ferdig med bagagerommet..
        VW/Audi ende-tusi-ast!

        Comment

        Working...
        X