d var plannen. glemte deg i dag jeg gitt. ringer i morgen! men begyner å lur på å sett en amp i hver side i bagasjeromet i stede for å ha alle i gulvet. hva tror vi om det?
er litt usikker enå.... subben har jo en omkrets 11" så subb kassen vil stikke frem vertfall 12-13" synes kansje det blir litt mye. hadde håpa å slipe å inn å ut med den så mye da................... men hvordan er lyd forskjelen på å bruke porta kasse å båndpass??
da har det skjedd litt mer endelig. jeg har dempet ferdig dørene med m1 og splen. samt at dørtreken har blitt lagt med
skal prøve å få tatt noen bilder av disse senere.
dørtreken lagt med: (hjelp her bjørnar)
første dørtrek
andre forsøk ble noe bedre. enkel å grei å legg på disse. men limet kunne vært noe bedre syns jeg.
dørtrek frem ferdig
lagt m1 i bagsjeromet. og suben min den har hittil skapt mer hode kløe en glede...
så har jeg plaget et fyllesyk man til å lage basskasse:P
siden subben er så dyp så blir den bygende noe høyere en hva jeg så for meg før jeg begynte. men men............
kasse skal i terorien bli ca 40liter nå, eller hva bjørnar?
er veldig usikker på plaseringen av forsterkerene enå...
har tenkt om jeg skal sette en i hver av sidene eller sette alle i "rundt" subben.
også usiker på om jeg skal bytte 2 kanalern min med en 4 kanaler. eller om jeg skal skaffe en 2 kanaler til for å drive midbassen.
meninger om dette!?
Comment