se der ja ble klokka halv 5, å jeg som hadde planer om å snu døgnet å legge meg rundt 2.. men det er ikke lett når man kommer åver et så hærlig prosjekt!:P
dette må jeg si imponerer i høyeste grad og videre oppåver:P
De er på 15.5 liter pr stk slik de er nå, så får vi vurdere hva som skjer videre, det er noen planer som er oppe til vurdering, noen mere ekstreme enn andre, men vi får se. Litt kjedelig å ta det helt ut også viser det seg at det vil låte helt ræva, og det har vært masse arbeid til ingen nytte. Men det som er under planlegging har ikke vært gjort før så vidt jeg vet, men det kan også hende at det er en god grunn til det.
okei, blir det litt lite for elementene? er ganske så ekstremt som det er mener nå jeg, men det kan jo bli virkelig bra også håper i allefall det blir det etter alt arbeidet du har lagt i det
Pioneer, Mb Q - Q-line og focal k2, min oppskrift på god lyd
Det finnes en haug av slike drivere i mange størrelser, mine er fra Linak som er en av de største produsentene. www.linak.dk tror jeg det er. InstallBay har noen i sortimentet sitt, ellers så kan det være greit å sjekke om du har ett firma i nærheten som driver med hjelpemidler til bevegelseshemmede. Skal man ha to stk til å løfte det samme slik som jeg har det i min bil så er det ekstremt viktig å finne 2 stk som har samme hastighet, det er endel variasjoner innenfor samme serie. Dyrt er det også, regn med at hvis du skal ha fjernkontroll så koster det ca det samme som for 1 driver. Det er også vanskelig å finne noen som er små og har kort slag.
Det finnes en haug av slike drivere i mange størrelser, mine er fra Linak som er en av de største produsentene. www.linak.dk tror jeg det er. InstallBay har noen i sortimentet sitt, ellers så kan det være greit å sjekke om du har ett firma i nærheten som driver med hjelpemidler til bevegelseshemmede. Skal man ha to stk til å løfte det samme slik som jeg har det i min bil så er det ekstremt viktig å finne 2 stk som har samme hastighet, det er endel variasjoner innenfor samme serie. Dyrt er det også, regn med at hvis du skal ha fjernkontroll så koster det ca det samme som for 1 driver. Det er også vanskelig å finne noen som er små og har kort slag.
Takker for svaret
Da får jeg sjekke opp litt... har noen planer for stereomontasje bak i bilen... da kunne det vært kjekt med ett par sånne.
Comment