Nå står den i ett annet bygg men ikke i bua, skal sveises sammen en Saab 96 V4 ..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Engen Audio:Seat "spore fullstendig av" Arosa
Collapse
X
-
Originally posted by Engen Audio View PostDu kan si det sånn at jeg bare skal ha flensen på den porten jeg bestillte av dere i dag :-D Resten blir det nok en patent på.Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey
Comment
-
Originally posted by Engen Audio View PostNå står den i ett annet bygg men ikke i bua, skal sveises sammen en Saab 96 V4 ..Ken André Høgden
www.powersound.no
CDT - Celestra - Phoenix Gold - Climax - Newsound - Whitehooker
!!Nettshoppen Powersound!!
Comment
-
Skjer ikke stort her om dagen, bare bytter bleier
Driver å tenker litt på hvordan jeg skal få til hjulbuene, har funnet noen breddere med 5000,- for de er litt drøyt synes jeg, så mulig det blir noe tenking her.
Ellers så jobbes det litt med designet på bilen, har dekoren klar nå, og litt stuff innvendig skal til forsøksstadiet.Mvh
Lars Engen
Comment
-
-
Joda, fikk en dag i bua, så det har skjedd noe, men ikke så veldig interessant å vise bilder av at det er lagt på 2 lag polyester til på midbasskassene og at jeg har begynt å feste fleece pledd på de halvtamme midbasskasse rammeverket mitt. Det er ikke gjort på ett kvarter for å si det slik.
Har også tatt det med meg hjem for å få litt fortgang i det.Mvh
Lars Engen
Comment
Comment