Announcement

Collapse
No announcement yet.

VW Golf SPL 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da har jeg klippet noen kabler til motorrommet, og hadd på fletta strømpe samt krympestrømper i endene over kabelskoene, så det ser litt penere ut Drar til Mayhem iløpet av kvelden så vi får klemt over kabelskoene, så jeg får begynnt å skifte kablene imorgen Så får vi se om det blir noen forandringer til neste gang..
    VW/Audi ende-tusi-ast!

    Comment


    • Har du tatt på krympestrømper over kabelskoene før du har klemt dem?
      Hvorfor ikke bare bruke en tang til å klemme kabelskoene med? eller er ikke dette godt nok?
      Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
      Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
      Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

      Comment


      • Kan ikke du bare slenge nedi en haug med loddetinn a... ?
        Øyvind Kalbækken

        Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.

        Comment


        • vel, kablene var presset på null tid i kveld
          Hertz - Audison - Connection - Pioneer -- Turbo Powered BMW

          Comment


          • De ble presset igårkveld, og fikk med det samme noen øreflipper på krympestrømpene Kjeda meg igår, så gjorde ferdig alt, så det bare var å klemme sammen skoene igår. Skal nå ut å begynne så smått å montere kabelene Bilder kommer..
            VW/Audi ende-tusi-ast!

            Comment


            • Da er det vell på tide med noen bilder her også.

              Her har jeg begynnt å trekke strømpe på kabelene, samt kabelsko


              Her er jeg ferdig, på tur til Anders


              Dynamopunktet som + skal til


              Det nye jordingspunktet som er på selve girkassa, pussa bra før jeg monterte nykabel


              Before..


              After..


              Ikke så stor forskjell, men får se om det blir forskjell når stereoen skal inn igjen. Har også snakket med Pål, og det tar hele 4-6 uker før rekoningssettet kommer Forbanna lang tid syns jeg..
              VW/Audi ende-tusi-ast!

              Comment


              • I det motorrommet hadde jeg heller valgt splitloom.. Var så skittent.
                Vil jo beskytte kablingen best mulig
                Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
                Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
                Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

                Comment


                • JEG hadde begynt med en motorvask
                  "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

                  Comment


                  • Originally posted by Jonny.B View Post
                    JEG hadde begynt med en motorvask
                    Skulle akkurat til å si det

                    Utålmodig eller Tommen? Siden du klemte kabelskoene ETTER krympestrømpa? :P
                    Mvh Tony
                    - The only road to take is perfection itself

                    Comment


                    • Originally posted by Typhon View Post
                      Skulle akkurat til å si det

                      Utålmodig eller Tommen? Siden du klemte kabelskoene ETTER krympestrømpa? :P
                      Om det er skittent eller ikke, gir jeg blanke f... i, er ikke eller skal ikke bli noe utstillingsbil likevell! Nei, Typhon, bare kjeda meg da jeg satt hjemme å stura i leiligheta mens dama var på skolen..sånn er det å være sykmeldt..hehe...
                      VW/Audi ende-tusi-ast!

                      Comment


                      • Originally posted by Tommen View Post
                        Om det er skittent eller ikke, gir jeg blanke f... i, er ikke eller skal ikke bli noe utstillingsbil likevell! Nei, Typhon, bare kjeda meg da jeg satt hjemme å stura i leiligheta mens dama var på skolen..sånn er det å være sykmeldt..hehe...
                        Aha hehe

                        Minst like ille det
                        Mvh Tony
                        - The only road to take is perfection itself

                        Comment


                        • Er en stund siden jeg sendte PM til han som kunne vikle spolen min på nytt, men hører ikke et pip fra mannen..Så må vell bare vente 4-6 uker på nytt rekoningssett da:S Mulig jeg får handlet inn andre SX'n inntil da også..
                          VW/Audi ende-tusi-ast!

                          Comment


                          • I denne linken står det at US Amps MD3D er sikret med 3x40amp sikringer, men på siden til Morel Pål står det at den er sikret med 6x40amp sikringer. Og på realmofexcursion siden så ser man jo avbildet med 3 stk sikringer også, ikke 4. Hvorfor står det da på siden til Pål at den har 4 stk 60 amp? Hvor mange sikringer er det på din MD2D, Klovnster???

                            Link til md3d: http://ampguts.realmofexcursion.com/..._Merlin_MD.3D/
                            VW/Audi ende-tusi-ast!

                            Comment


                            • Originally posted by Tommen View Post
                              I denne linken står det at US Amps MD3D er sikret med 3x40amp sikringer, men på siden til Morel Pål står det at den er sikret med 6x40amp sikringer. Og på realmofexcursion siden så ser man jo avbildet med 3 stk sikringer også, ikke 4. Hvorfor står det da på siden til Pål at den har 4 stk 60 amp? Hvor mange sikringer er det på din MD2D, Klovnster???

                              Link til md3d: http://ampguts.realmofexcursion.com/..._Merlin_MD.3D/

                              kanskje spørre han på tråden hans eller sende en pm til han????
                              Mvh
                              Tufte's hotline

                              Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak

                              Comment


                              • Jeg mener at denne har 3 stk 40A utenpå chassiet og 3 stk 40A innvendig. Ser litt sånn ut på et par av bildene også.
                                Alpine
                                Audison
                                Hertz
                                Soundstream

                                Comment

                                Working...
                                X