Announcement

Collapse
No announcement yet.

aFFekak: Prosjekt Tigra

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by re-load View Post
    Kul bil !
    Går ann å få både bra lyd og mye trykk i den bilen.
    Espen i teamet har en sånn doning, og har spillt 152.4 db med 2 stk 12"

Lykke til med prosjektet.

Takk-takk!

Sa "ja takk" til denne bilen, nettopp for at jeg tror det blir bra lyd i den. Syntes ikke den er spesielt pen, ei heller er den passende for en som meg (1.90m og 85-90kg)

Men, det finnes masse styling til den, så den kan da bli veldig tøff å se på
    Mvh.
    Roy
    Mob: 40 30 99 06

Comment

Originally posted by aFFekak View Post
      Ja, jeg har tro på dette selv også!

Men det skulle vel egentlig bare mangle?

Har du Eton også? Hadde aldri hørt om de en gang, før Glenn sa at de var så gode. Hva er det du har liggende da? Noe som skal selges?
      Lars har noen Eton 5-880/25HEX som han kjøpte av meg for en tid tilbake. Har også noen slike liggende. Meget gode mellomtoner.

Bare gled deg til du får høre diskantene du. Dem får mange svindyre diskanter til å løpe å gjemme seg.
      Last edited by Glenn Solie; 26-08-2007, 17:13.
      Glenn Solie

Frittstående konsulent

Comment

Originally posted by Tommen View Post
        Ja, Roy..Endelig er du igang Du får ta med kjerra uttover en gang, så skal jeg hjelpe deg litt Gleder meg stort til resultatet..

Jepp, du skal hjelpe meg med støping/ombygging av dash hehe.. Og dørpanelene såklart

Har du foresten noe støpe-ting til overs? Nylon, herder osv. ?
        Mvh.
        Roy

Comment

Originally posted by MT LydCenter View Post
          Lars har noen Eton 5-880/25HEX som han kjøpte av meg for en tid tilbake. Har også noen slike liggende. Meget gode mellomtoner.
          Ok. Mellomtoner ja, men det har jeg desverre nokk av.. Tenkte kanskje at jeg skulle ha noen elementer bak i bilen også. Disse skulle jeg selvølgelig lage en hurtigkobling på, sånn at de var koblet ut til vanlig, men om jeg skal ha sjåfør på bilen, og jeg skal ta meg en lite knert, så kunne jeg bare koble de på. Jeg liker at det er lyd bak også når jeg skal spille party-musikk
          Mvh.
          Roy

Comment

til partymusikken, når du er drita funker vel biltemas koaxial høyttalere like bra hehe
            Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

Comment

Ok. Mellomtoner ja, men det har jeg desverre nokk av.. Tenkte kanskje at jeg skulle ha noen elementer bak i bilen også. Disse skulle jeg selvølgelig lage en hurtigkobling på, sånn at de var koblet ut til vanlig, men om jeg skal ha sjåfør på bilen, og jeg skal ta meg en lite knert, så kunne jeg bare koble de på. Jeg liker at det er lyd bak også når jeg skal spille party-musikk
              Du kan fint bruke 5-880 som bakhøyttaler om du vil ha samme klang som forran. Elementet er jo en bassmellomtone. kombinert med feks den rimelige eton diskanten jeg har liggende.
              Glenn Solie

Frittstående konsulent

Comment

Har vell litt polyester igjen, men har masse duk og masse IRMA igjen, det er det plenty av
                VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

Originally posted by sqwannabe View Post
                  til partymusikken, når du er drita funker vel biltemas koaxial høyttalere like bra hehe

haha, jo da, men vil at lyden skal "matche" litt med det jeg har i front
                  Mvh.
                  Roy

Comment

haha, jo da, men vil at lyden skal "matche" litt med det jeg har i front
                    å jasså, du tør altså påstå biltemas komponenter er dårligere?
                    Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

Comment

Originally posted by MT LydCenter View Post

Bare gled deg til du får høre diskantene du. Dem får mange svindyre diskanter til å løpe å gjemme seg.
                      Jeg har nok noe mer enn det også :-)

Noen midbassere fra A1 settet tror jeg det var
                      Mvh
                      Lars Engen

Comment

Originally posted by Engen Audio View Post
                        Jeg har nok noe mer enn det også :-)

Noen midbassere fra A1 settet tror jeg det var
                        Ja pokker'n dem hadde jeg glemt.................he he
                        Glenn Solie

Frittstående konsulent

Comment

Da har jeg fått hjem kjerra

Ikke stort som har skjedd enda, bortsett fra at jeg har montert nye lykter og revet ut baksetene. Jobber mye om dagen, så blir ikke tid til bilen akkurat nå.

Til uka skal jeg prøve å få gjort noe

Takker for alle positive tilbakemeldinger!!
                          Mvh.
                          Roy

Comment

Da har jeg bestilt både widebody kit, og ny lakk til kjærra mi, så får vi se ossen den blir etter hvert

Lakken skulle sende i morgen, og stylingen i morgen eller onsdag. Regner med jeg har det til senest over helgen

Styligen ser slik ut:

Grunnen til at valget falt på nettopp denne stylingen, er at jeg er opptatt av at det ikke skal bli "for mye", da dette er en bil som skal brukes til daglig, samt at jeg syntes det blir llitt "harry", og det er heller ikke fint med overdreven styling. Bilen på bildet er ikke spesielt fin, men med den lakken jeg skal ha, håper/regner jeg med det blir veldig bra!

Fargen blir ca. samme som den på linken under, men med gull i tillegg, samt blå cameleon flakes:

http://bsbildeler.no/butikk/visbilde...=OPTIFST25.jpg (Ble bare link, da det ikke går å kopiere bildet)

Får virkelig håpe dette setter litt særpreg over bilen min

Kom med synspunkter!
                            Last edited by aFFekak; 04-09-2007, 00:53.
                            Mvh.
                            Roy

Comment

Dette ser bra ut må få en lytt når du er ferdig med bilen

PS: hva skal du ha for spilleren?
                              Hertz - Audison - Connection - Pioneer -- Turbo Powered BMW

Comment

Originally posted by _mayhem_ View Post
                                Dette ser bra ut må få en lytt når du er ferdig med bilen

PS: hva skal du ha for spilleren?

Ja da, bilen skal på mest mulig treff osv. når den tid kommer, og da er det "fritt frem"

Vet ikke helt hva jeg skal ha for spilleren.. Aner egentlig ikke hva en slik spiller er verdt lenger? Noen som kan si meg det eller?

Husker jeg betalte 3100,- for den, inkludert frakt, og jeg har ikke brukt den enda. Men....??
                                Mvh.
                                Roy

Comment

Working...
                                X