Announcement

Collapse
No announcement yet.

aFFekak: Prosjekt Tigra

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Tja, si det. man får dem vel ganske billig ny nå så vidt jeg vet... men men
    Hertz - Audison - Connection - Pioneer -- Turbo Powered BMW

Comment

rundt 4k ny når du har pruta litt, sist jeg sjekka.
      Mvh
      Rolf Try Nygård

Comment

Alpine CDA 9855R koster pr dags dato 3500,- ny hos Eltek..
        VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

Da har dem satt ned prisen ^^
          Mvh
          Rolf Try Nygård

Comment

Da selger jeg min for 2500,- siden den er så og si ny
            Mvh.
            Roy
            Mob: 40 30 99 06

Comment

Ingen som vil sponse denne kjerra da? Den er litt "one of a kind" så det må jo bare være kult?!

Klistrer på både det ene og det andre (reklame), om dette skulle være ønskelig..

Tenkte da på Installbay, siden jeg bruker Hertz.?
              Engenaudio, siden jeg bruker RE Audio.?
              Er ikke mange som bruker Eton og Hiquphon i Norge, såå.. ??

Jeg har alt jeg trenger av komponenter, bortsett fra H.U. Så mangler jeg muligens et batteri. Har to stk. Stinger fra før, som jeg tenkte å ha bak i bilen, så tenkte jeg å ha et fram i bilen også.

Dere kan eventuelt vente til bilen er lakket og styla, så dere får se litt resultater før dere bestemmer dere?

Jeg aner ikke hva som må til for å få sponsorer, så om dette er helt på jordet: Let me know!
              Mvh.
              Roy

Comment

Originally posted by aFFekak View Post
                Ingen som vil sponse denne kjerra da? Den er litt "one of a kind" så det må jo bare være kult?!

Klistrer på både det ene og det andre (reklame), om dette skulle være ønskelig..

Tenkte da på Installbay, siden jeg bruker Hertz.?
                Engenaudio, siden jeg bruker RE Audio.?
                Er ikke mange som bruker Eton og Hiquphon i Norge, såå.. ??

Jeg har alt jeg trenger av komponenter, bortsett fra H.U. Så mangler jeg muligens et batteri. Har to stk. Stinger fra før, som jeg tenkte å ha bak i bilen, så tenkte jeg å ha et fram i bilen også.

Dere kan eventuelt vente til bilen er lakket og styla, så dere får se litt resultater før dere bestemmer dere?

Jeg aner ikke hva som må til for å få sponsorer, så om dette er helt på jordet: Let me know!
                Burde vel heller gå til importøren av RE om du vil ha spons
                Mvh Tony
                - The only road to take is perfection itself

Comment

Spørs

Jeg vil omformulere meg litt:

Noen som vil sponse meg med dempemateriale og trekk til seter, stolper osv. batteri, og headunit?

Mener da selvfølgelig ikke at jeg skal FÅ alt dette, men avslag i pris ser jeg på som sponsing

Smekker opp rekame så det fyker etter, om det går i boks med noe sponsing
                  Last edited by aFFekak; 04-09-2007, 17:48.
                  Mvh.
                  Roy

Comment

Optimist Roy? hehe..
                    VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

hvordan er disse > Hertz Ml500R Båndmellomtone ?

Kan dem virkelig spille bra til å være en slik bånd mellomtone element ?

Leste litt snakk om disse diskantene , Hiquphon OWI diskant. Så ble litt nysgjerrig bare..
                      Last edited by Soundboy; 04-09-2007, 20:25.

Comment

Kan sponse deg med toalett og undertøy, toalettet kan du bruke som subkasse, og undertøyet kan du bruke til å støpe med, høres det interessant ut? Men fra jøk til halvor, har rydda plass til rotta de i verkstedet nå, så let the fun begin
                        Kicker Hertz Pioneer Livin'Loud

Prosjekt: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1592

Comment

Originally posted by Soundboy View Post
                          hvordan er disse > Hertz Ml500R Båndmellomtone ?

Kan dem virkelig spille bra til å være en slik bånd mellomtone element ?

Leste litt snakk om disse diskantene , Hiquphon OWI diskant. Så ble litt nysgjerrig bare..

For å være helt ærlig, så aaaner jeg ikke hvordan de spiller

Men når det er sagt, så kan jeg ikke forstå at en Hertz mellomtone til 5000,-, som er i toppserien deres innen frontsett, skal spille noe som helst annet enn kjempebra!

De diskantene er jeg veldig spent på selv! Flere som mener at denne diskanten faktisk er bedre enn den diskanten Alpine bruker i sitt F#1 Status sett (40.000,- koster det). Om det er sant eller ikke, skal ikke jeg uttale meg om, for jeg har hørt verken den ene eller den andre.. Dette kommer også an på hvaslags lyd man liker, såklart!

Jeg har faktisk ikke hørt på en eneste ting av det jeg skal ha i bilen. Aldri!
                          Ikke noe som helst plass.
                          Hadde faktisk ikke hørt om Eton eller Hiquphon før jeg kjøpte det heller

Tar jeg sjanser eller?
                          Last edited by aFFekak; 05-09-2007, 02:29.
                          Mvh.
                          Roy

Comment

Originally posted by Olings View Post
                            Kan sponse deg med toalett og undertøy, toalettet kan du bruke som subkasse, og undertøyet kan du bruke til å støpe med, høres det interessant ut? Men fra jøk til halvor, har rydda plass til rotta de i verkstedet nå, så let the fun begin

Hmm.. Mamma hadde besøk av ei feit dame her forleden dag, som faktisk klarte å ødelegge den ringen man sitter på, på dassen. Et toalett hørtes faktisk ganske så passende ut!

Undertøyet trenger jeg ikke, men ellers takk.. Tror jeg heller bruker noen penger på dette området, så får vi håpe at du holder trusene på!

Rydda plass ja? hørtes knall ut! Men, jeg tror det kan ta noen dager, kanskje uker,før jeg kan komme i gang. Venter på en mulig sponsor som du vet, og da må jeg jo handle dempemateriale, batteri, lader, støpemateriale osv. før jeg kan begynne med å "ribbe" bilen..

Gleder meg stort til styling og lakk kommer!!
                            Mvh.
                            Roy

Comment

Få den 4 hjulsøtta di uttover hit, så begynner vi fra scratch her istede..Sett den i en eller annen garage, helst med varme da det begynner å bli kaldt ute. Varme er en viktig ting når man skal begynne å støpe og legge dempematter. Har en liten anelse om hvem det kan være, og hvis det er tilfelle, så lykke til, da blir dette sinnsykt bra!! (så lenge jeg er med på å gjøre jobben) hehe..
                              VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

Originally posted by Tommen View Post
                                Få den 4 hjulsøtta di uttover hit, så begynner vi fra scratch her istede..Sett den i en eller annen garage, helst med varme da det begynner å bli kaldt ute. Varme er en viktig ting når man skal begynne å støpe og legge dempematter. Har en liten anelse om hvem det kan være, og hvis det er tilfelle, så lykke til, da blir dette sinnsykt bra!! (så lenge jeg er med på å gjøre jobben) hehe..

Jeg har fri frem til neste fredag, og du er sykemeldt? Hmm.. må jeg virkelig kjøre til Ørlandet i dag da? Men som sagt, jeg har ikke noe som helst dempemateriale, ei heller støpemateriale.. :S

Har du noe liggende som jeg kan "låne" til jeg får kjøpt meg selv?
                                Mvh.
                                Roy

Comment

Working...
                                X