Da tenkte jeg å legge ut litt bilder av det jeg har gjort og holder på med volvo om dagen.[IMG][/IMG]rundet litt på dashen ved passasjer bena[IMG][/IMG][IMG][/IMG]og har jeg tatt ut midbass kassene for porting.[IMG][/IMG][IMG][/IMG]litt dårlig tlf bilder
Announcement
Collapse
No announcement yet.
genesis volvo
Collapse
X
-
genesis volvo
legger inn litt bilder av det som er gjort så langt.lys i gulv ved strømforsyning til spiller er.og lys til basserne i ski pose hull.og nye vindusheis bryttere med lys ifra volvo 850.[IMG][/IMG][IMG][/IMG][IMG][/IMG][IMG][/IMG][IMG][/IMG]volvo 740 turbo,1987.genesis, alpine, supra cables, odyssey, tsunami, turtle wax.
Comment
-
det var NICE
men hvor skal du ha speedometret? i midtn?// Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
//94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
Mvh
Rune Kvaal
Comment
-
-
genesis volvo
her er noen bilder sånn den ser ut og sånn kjøpte jeg den.har litt lyst og gjøre noe eget også.så langt det jeg har gjort er jeg fornøyd.[IMG][/IMG][IMG][/IMG][IMG][/IMG]volvo 740 turbo,1987.genesis, alpine, supra cables, odyssey, tsunami, turtle wax.
Comment
-
Ser ut som det er skikkelig kvalitet på arbeidet som er utført. Rene fine linjer med bra fargevalg. Hvordan sitter lydbildet med elementene montert på denne måten? Visuellt ser det jo ut som et stykke feinsmechker arbeid.Raymond Pedersen
Byggebil er en 97 Subaru Impreza. Alpine,Pioneer og Macrom utstyr under testing.
Tar det som det kommer, og løser det som det går.
Comment
-
genesis volvo
arbeidet som er gjort fra han som har bygget den er meget imponerende.veldig gøy og se den live.masse masse detaljer her og der.lyd bilde syntes jeg er bra og har jo fått mange positive tilbake meldinger om at dette er artig å høre på.har fått ganske bra score på konkuranser også.volvo 740 turbo,1987.genesis, alpine, supra cables, odyssey, tsunami, turtle wax.
Comment
-
Kjempebra. Blir vel litt vanskelig å forskjønne det bygget uten å slite alt ned og bygge rundt et nytt tema.Heldig er du ihvertfall som kan nyte et slikt bygg.Raymond Pedersen
Byggebil er en 97 Subaru Impreza. Alpine,Pioneer og Macrom utstyr under testing.
Tar det som det kommer, og løser det som det går.
Comment
-
genesis volvo
takk for det.og er meget fornøyd og stolt.prøver litt å gjøre mitt eget der jeg vet jeg kan og vet det kommer til og bli fint.og bli samme stil som resten.volvo 740 turbo,1987.genesis, alpine, supra cables, odyssey, tsunami, turtle wax.
Comment
-
genesis volvo
stemmer det vet.dette er den gamle bilen til kenneth b.dette blir et bra utganspunkt.har også kommet på god talefot med kenneth også, så han vet hva jeg driver med.han syntes også at det er litt artig at jeg gjør litt mitt eget.og tar godt vare på den gamle bilen hans.så jeg gjør hedighvis ikke no jeg ikke kan.har jo også en meget god medhjelper som jobber på installbay tønsberg.en viss lars o.volvo 740 turbo,1987.genesis, alpine, supra cables, odyssey, tsunami, turtle wax.
Comment
-
Syns denne så kjent ut ganske fort ja ligger vel en grundig prosjekt tråd et sted på det bygget der...godt utgangspunkt er mildt sagt Grattis med norges grommeste 740 med et av norges grommeste(og dyreste) anlegg!! meeget spesielt frontsett btw..Alpine cda9855r / Rockford Fosgate PunchPower / Hertz Space 6 Mids
Comment
-
genesis volvo
Tusen takk for det.Jeg er veldig fornøyd med bilen.Fulgte også med på tråden når kenneth bygde denne.Også så jeg den til salgs og tenkte at denne bilen skal jeg ha.Som en stor volvo fan så var jo dette drømme bilen.volvo 740 turbo,1987.genesis, alpine, supra cables, odyssey, tsunami, turtle wax.
Comment
Comment