Originally posted by InstallBay
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
hertz i opel astra f 94 mod, stv
Collapse
X
-
-
trenger ikke å pusse det helt ned. Bare det ikke er noen ujevnheter så er det ikke noe problem. Legg på et greit lag med fin sparkel og så pusser du ned til det er jevnt.
vinyl koster 350 kr metern på IB. Da er vel stoffet 70 cm breit og en meter lang, Holder i massevis
Comment
-
Originally posted by Runek View Posttrenger ikke å pusse det helt ned. Bare det ikke er noen ujevnheter så er det ikke noe problem. Legg på et greit lag med fin sparkel og så pusser du ned til det er jevnt.
vinyl koster 350 kr metern på IB. Da er vel stoffet 70 cm breit og en meter lang, Holder i massevisMvh.
Bjørnar Kristiansen
BK Caraudio
48059681
Comment
-
Originally posted by Runek View Posttrenger ikke å pusse det helt ned. Bare det ikke er noen ujevnheter så er det ikke noe problem. Legg på et greit lag med fin sparkel og så pusser du ned til det er jevnt.
vinyl koster 350 kr metern på IB. Da er vel stoffet 70 cm breit og en meter lang, Holder i massevis
Edit: too slow!Mvh Tony
- The only road to take is perfection itself
Comment
-
-
Originally posted by hertz_opel View Postendelig alt inne mangler bare å gjøre om litt på speilhuset på venstre side:S det er noe rart der:P
spilleren funker VELDIG bra selv om den ikke er riktig justert enda men:P tror jeg kanskje må bruke to forsterkere pga blir litt rar lyd nå:SMvh Tony
Comment
-
Funka godt det der ja. Kansje noe mørk lyd. hmm. Må se litt på det der altså. Usikker på hva jeg eventuelt kan ha gjort feil. Kansje gaine ned midbass og bass litt til, og leke litt til med nivå justeringen på filteret. Får prøve det tror jeg. Endte vel med bass-midbass deling på 63hz. og midbass-mellomtone deling på 500hz. mellomtone-diskant delt med filter.
men du må dempe dørene dine :Psound.vision.soul
Type R
Comment
-
Originally posted by LLH View PostFunka godt det der ja. Kansje noe mørk lyd. hmm. Må se litt på det der altså. Usikker på hva jeg eventuelt kan ha gjort feil. Kansje gaine ned midbass og bass litt til, og leke litt til med nivå justeringen på filteret. Får prøve det tror jeg. Endte vel med bass-midbass deling på 63hz. og midbass-mellomtone deling på 500hz. mellomtone-diskant delt med filter.
men du må dempe dørene dine :PMvh Tony
Comment
Comment