Announcement

Collapse
No announcement yet.

hertz i opel astra f 94 mod, stv

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by InstallBay View Post
    Vi har valgt å holde lørdagsstengt. Det har vært så liten trafikk på lørdager gjennom hele året.
    åja da skjønner jeg

Comment

noen bilder av det som er gjort i helga

fikk lyd i sta

Comment

noen som vet om et fint stoff å trekke med?

Comment

Vinyl? samme type som på dash så det ser originalt ut
          SQ Saab 9-3
          Team dynaBel

Comment

Originally posted by Runek View Post
            Vinyl? samme type som på dash så det ser originalt ut
            ja men da blir man jo ALDRI ferdig med å pusse da:P
            hvor mye koster det?

Comment

trenger ikke å pusse det helt ned. Bare det ikke er noen ujevnheter så er det ikke noe problem. Legg på et greit lag med fin sparkel og så pusser du ned til det er jevnt.

vinyl koster 350 kr metern på IB. Da er vel stoffet 70 cm breit og en meter lang, Holder i massevis
              SQ Saab 9-3
              Team dynaBel

Comment

trenger ikke å pusse det helt ned. Bare det ikke er noen ujevnheter så er det ikke noe problem. Legg på et greit lag med fin sparkel og så pusser du ned til det er jevnt.

vinyl koster 350 kr metern på IB. Da er vel stoffet 70 cm breit og en meter lang, Holder i massevis
                Bredde er 140 cm
                Mvh.
                Bjørnar Kristiansen
                BK Caraudio
                48059681

Comment

140 bredt er vel heller mer riktig...

Edit: too slow!
                  Mvh Tony
                  - The only road to take is perfection itself

Comment

bare gjetta jeg. husket ikke hvor bredt det var
                    SQ Saab 9-3
                    Team dynaBel

Comment

nå har jeg vært på installbay å kjøpt ting meter med - kabel å splitt blokk
                      har akkurat kommet hjem å åpnet posten å det lå jaggu skatte kortet mitt såda blir det lønning i dag å forsterker i morra

Comment

endelig alt inne mangler bare å gjøre om litt på speilhuset på venstre side:S det er noe rart der:P
                        spilleren funker VELDIG bra selv om den ikke er riktig justert enda men:P tror jeg kanskje må bruke to forsterkere pga blir litt rar lyd nå:S

Comment

Originally posted by hertz_opel View Post
                          endelig alt inne mangler bare å gjøre om litt på speilhuset på venstre side:S det er noe rart der:P
                          spilleren funker VELDIG bra selv om den ikke er riktig justert enda men:P tror jeg kanskje må bruke to forsterkere pga blir litt rar lyd nå:S
                          Hvordan rar lyd da?
                          Mvh Tony

Comment

Originally posted by Typhon View Post
                            Hvordan rar lyd da?
                            det var ingenting det var bare spilleren som ikke var justert nå funker det drit bra

Comment

Funka godt det der ja. Kansje noe mørk lyd. hmm. Må se litt på det der altså. Usikker på hva jeg eventuelt kan ha gjort feil. Kansje gaine ned midbass og bass litt til, og leke litt til med nivå justeringen på filteret. Får prøve det tror jeg. Endte vel med bass-midbass deling på 63hz. og midbass-mellomtone deling på 500hz. mellomtone-diskant delt med filter.

men du må dempe dørene dine :P
                              sound.vision.soul

Type R

Comment

Originally posted by LLH View Post
                                Funka godt det der ja. Kansje noe mørk lyd. hmm. Må se litt på det der altså. Usikker på hva jeg eventuelt kan ha gjort feil. Kansje gaine ned midbass og bass litt til, og leke litt til med nivå justeringen på filteret. Får prøve det tror jeg. Endte vel med bass-midbass deling på 63hz. og midbass-mellomtone deling på 500hz. mellomtone-diskant delt med filter.

men du må dempe dørene dine :P
                                Hmm... Noe høy deling mellom midbass og mellomtone? Prøv å senk denne litt for å teste. Evt juster ned 315hz og opp med 2500hz et hakk. Ingen fasit men kan være noe der
                                Mvh Tony

Comment

Working...
                                X