Som alltid Morten så blir dette meget meget bra
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mdesign Verksted tråd
Collapse
X
-
Har du satt noen dato for når du skal være ferdig med golfen?
Blir pent dette her :PAlpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland
Comment
-
Okok.. Føler kunden din har vært lenge uten bil nå Eller tar du ting i perioder?
Skal du ha noe stand eller være representert på noen gatebiltreff fremover? Eller er du for lokal enda?Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
Comment
-
Originally posted by NeDD View PostOkok.. Føler kunden din har vært lenge uten bil nå Eller tar du ting i perioder?
Skal du ha noe stand eller være representert på noen gatebiltreff fremover? Eller er du for lokal enda?
Blir nok ennå å holde meg lokalt ja
Comment
-
Yeah! Nærmer deg slutten nå.. Påsken er over, bilen skal snart stå klar :P
Klok montering av elementeneAlpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
Comment
-
Nybegynner her - et spørsmål om sikkerhet
Heisann!
Først av alt, jeg er mektig imponert over håndverket med byggingen av den blå Golfen. Men, det er en ting som slår meg etter at jeg nå akkurat har vært på oppfriskning av offshore sikkerhetskurs:
Hva skjer med den tunge suben dersom eier frontkolliderer? Det må jo bli en syk kraft og når magnetene er over bakseteryggen ser jeg for meg et låvedørshull i alt som måtte befinner seg i banen til subben. Sitter den virkelig så godt fast?
Håper jeg ikke stemples som party-killer her men heller det enn å bli stemplet i bakhodet av den mega-subben...
Comment
-
Originally posted by Bøijnis View PostHar du sett skruene og tannmutterne han bruker? jah...jeg tror den skal sitte temmelig fast
Edit: Jeg fant innlegget, kanskje en tankevekker. Men jeg regner med at det er tenkt godt over i dette prosjektet og at det ikke blir noen problemer
I min gamle '86 Sierra fikk jeg sveiset 4stk muttere i gulvet. Gjennom to lag MDF ble kassen skrudd rett i gulvet med M10 bolter.
Denne kassen rev seg løs (bunnplata sto igjen) og knakk baksetet tvert av når jeg kolliderte front-mot-front i 70km/t. Hadde det vært noen i baksetet ville dem garantert brukket ryggen - minst.
Når 70Kg basskasse først må overvinne kraften fra limet, MDF'en, skruene etc, (og den sto klin inntil baksetet!) og allikevel klarer den brekke baksetet tvers av, hvordan i alle dager tror du borrelås vil avhjelpe?Last edited by spade; 12-04-2007, 21:47.Alpine
Audison
Hertz
Soundstream
Comment
-
Originally posted by Bøijnis View PostHar du sett skruene og tannmutterne han bruker? jah...jeg tror den skal sitte temmelig fastJonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
Comment