Announcement

Collapse
No announcement yet.

Volvo 850 STV SQ

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by addey View Post
    Kanskje litt dumt spørsmål, men har dere egne prosjektbiler? Og så en dagligbil? Disse bilene blir jo stående lenge uten dash og sånt ser det ut som...

    Jeg har bilen stående mens jeg bygger ja. Er på jakt etter en bruksbil og.. En BMW E46 av noe slag. noen som har en til salgs?:P
    Hertz - Audison - Connection - Pioneer -- Turbo Powered BMW

    Comment


    • #47
      Originally posted by Soundboy View Post
      ang montering av diskanten ved mibass/mellomtone delen.. er det pga at men vil få mer sentral av lyden at og alt kommer fra samne akse.. ?

      hvordan bør da man vinkle diskanten her a , mer rettet opp frontrute , mer mot førene etc.. ?

      Jeg satser på og montere diskantene on-axis tror jeg. Er ikke helt sikker men.

      og ang diskanten ved midbass/mellomtone så er jeg faktisk ikke sikker.. forsto det bare sånn at det var en fordel og ha de slik??
      Hertz - Audison - Connection - Pioneer -- Turbo Powered BMW

      Comment


      • #48
        Diskantene i gamle Vectraen står ganske on-axis iallefall, og de fikk jeg ganske bra resultat på på EMMA. Men mellomtonen trakk en del på poengene der, for den var litt irriterende pga for høy deling. Men jeg har troa på ganske on axis montering på diskant iallefall Nå kan dette variere fra bil til bil, og frontsett til frontsett. Men jeg fikk ganske bra resultat med det iallefall..
        VW/Audi ende-tusi-ast!

        Comment


        • #49
          Du er veeeeldig grådig på bilder Anders..dette er noe du må skjerpe deg på
          VW/Audi ende-tusi-ast!

          Comment


          • #50
            Originally posted by _mayhem_ View Post
            Jeg satser på og montere diskantene on-axis tror jeg. Er ikke helt sikker men.

            og ang diskanten ved midbass/mellomtone så er jeg faktisk ikke sikker.. forsto det bare sånn at det var en fordel og ha de slik??
            Tror jeg ville prøvd meg litt frem...
            Jeg har montert mine on-axis, og prøvd med 2 forskjellige diskanter der, men det blir litt feil.. jeg blir nødt til å kompansere veldig med utstyr da.. skal lage nye med vinklingen mer mot motsatt side på bilen..
            Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

            Comment


            • #51
              Originally posted by Tommen View Post
              Du er veeeeldig grådig på bilder Anders..dette er noe du må skjerpe deg på
              Vel, fått gjort lite i det siste.. jobba mye..
              Men blir bedre nå til helga
              Hertz - Audison - Connection - Pioneer -- Turbo Powered BMW

              Comment

              Working...
              X