Men lurer fortsatt på hvor stor den kassa di er da, Jon Ola? Om det er mulig for meg å montere 2 SX18 i en slik kasse, eller om kassa er for lita? Har vell litt å gå på i dybda enda jeg ser jeg, kan bygge litt mer ut..Og er det bedre med en slik port du har laget? Mye bedre enn f.eks refleksrør?
Men lurer fortsatt på hvor stor den kassa di er da, Jon Ola? Om det er mulig for meg å montere 2 SX18 i en slik kasse, eller om kassa er for lita? Har vell litt å gå på i dybda enda jeg ser jeg, kan bygge litt mer ut..Og er det bedre med en slik port du har laget? Mye bedre enn f.eks refleksrør?
Den er på ca 235 liter. din skulle vel være 360liter... går ikke d. og om du fyller bagasje rommet med kasse for og ha baksete, hvor vil du da plassere forsterkere og batterier? porten vet jeg ikke hvordan fugerer ennå...
Jon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Trenger ei kasse på ca 270L, tror det skal holde til 2 stk, da tuna ganske høyt. Elementene i fremkant av kassa, inn mot cupe, og ampen(e) på baksiden av kassa ut mot bagageluka..
Trenger ei kasse på ca 270L, tror det skal holde til 2 stk, da tuna ganske høyt. Elementene i fremkant av kassa, inn mot cupe, og ampen(e) på baksiden av kassa ut mot bagageluka..
d kan gå, men d var bare så vidt kassa mi jikk inn selv om d er ca 20 cm til bakluka.
Jon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
ser ut som det blir ganske brutalt til og være en fest bil.. hehe
Mene, åssen går det med den du hadde et aldri så lite havari på da? Ble den sendt til de evige "jaktmarker" etter at rådene lå strødd rundt hele rindal`n :P
ser ut som det blir ganske brutalt til og være en fest bil.. hehe
Mene, åssen går det med den du hadde et aldri så lite havari på da? Ble den sendt til de evige "jaktmarker" etter at rådene lå strødd rundt hele rindal`n :P
He he... den står parkert... Jan klarte og kræsje den etter vi hadde slept den hjem...!!
Jon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment