Jo, sikkert nok..Men ingen forskjeller om jeg forsterker mi kasse, eller Jon Ola forsterker sin kasse er det vell? Hadde planer om akkurat samme type kasse i Golfen min, men måtte ikke lage med skrå front, da fronten ble for svak..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
dynabelgolfen: Golf GTI 16v fæstbil!!
Collapse
X
-
nå skal ikke jon ola bruke 18" da tommen! blir litt forskjell når du skjærer ut ett 18" hull istedenfor ett 12" hull i en mdf plate"Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."
Comment
-
Originally posted by Jonny.B View Postnå skal ikke jon ola bruke 18" da tommen! blir litt forskjell når du skjærer ut ett 18" hull istedenfor ett 12" hull i en mdf plateVW/Audi ende-tusi-ast!
Comment
-
Originally posted by Tommen View PostGreit at det er mindre elementer, men han skal tross alt ha 4 stk elementer han, og jeg 2 stk..Uansett om elementene skal peke bakover, så vil det fortsatt være med å skape et enormt trykk i kassa..Jon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment
-
Da er kassa ferdig...
Porten går ca 20cm inn, og er med og stive av fronten på kassa.
Litt trangt ble d, men akkorat er nok
Ble plenty med plass til batterier bak kassa...
Sett inneifra med bakseteryggen oppe
Og med ryggen nede...
I morgen blir d og trekke kabler og få montert spillerJon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment
-
Originally posted by dynabelgolfen View PostMå jo ha d, kan liksom ikke dra ut dB-golfen på fest heller...Øyvind Kalbækken
Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.
Comment
-
Originally posted by Øyvind View Postneinei... men tøft blir det uansett...... brukbart fest anlegg da, sikkert over middels... ?Jon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment
Comment