Originally posted by JBLGTI
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
dynabelgolfen: Golf GTI 16v fæstbil!!
Collapse
X
-
Men lurer fortsatt på hvor stor den kassa di er da, Jon Ola? Om det er mulig for meg å montere 2 SX18 i en slik kasse, eller om kassa er for lita? Har vell litt å gå på i dybda enda jeg ser jeg, kan bygge litt mer ut..Og er det bedre med en slik port du har laget? Mye bedre enn f.eks refleksrør?Last edited by Tommen; 07-09-2007, 13:42.VW/Audi ende-tusi-ast!
Comment
-
Originally posted by Tommen View PostMen lurer fortsatt på hvor stor den kassa di er da, Jon Ola? Om det er mulig for meg å montere 2 SX18 i en slik kasse, eller om kassa er for lita? Har vell litt å gå på i dybda enda jeg ser jeg, kan bygge litt mer ut..Og er det bedre med en slik port du har laget? Mye bedre enn f.eks refleksrør?Jon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment
-
Originally posted by Tommen View PostTrenger ei kasse på ca 270L, tror det skal holde til 2 stk, da tuna ganske høyt. Elementene i fremkant av kassa, inn mot cupe, og ampen(e) på baksiden av kassa ut mot bagageluka..Jon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment
-
-
Originally posted by LLH View Postser ut som det blir ganske brutalt til og være en fest bil.. hehe
Mene, åssen går det med den du hadde et aldri så lite havari på da? Ble den sendt til de evige "jaktmarker" etter at rådene lå strødd rundt hele rindal`n :PJon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment
-
skikkelig gromt med gammel odr! att det ikke fjernkontrolen er sånn på nyere odr er en skam!"Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."
Comment
-
Originally posted by Jonny.B View Postskikkelig gromt med gammel odr! att det ikke fjernkontrolen er sånn på nyere odr er en skam!Jon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment
Comment