Er den fjernkontrollen fastmontert der over girstanga? Eller går det an å flytte den? Så rimelig knotete ut å gire hvis den skal stå fast der...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
dynabelgolfen: Golf GTI 16v fæstbil!!
Collapse
X
-
Originally posted by addey View PostEr den fjernkontrollen fastmontert der over girstanga? Eller går det an å flytte den? Så rimelig knotete ut å gire hvis den skal stå fast der...Jon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment
-
Fått gjort litt i dag også...
Monterte RS P50 og RS P1 i reserve hjuls brønn
Den orginale 16v antenna byttet ut med DAB antenne
DAB tuner oppå p50 og p1 i reservehjuls brønn
Optisk og ip-bus kabel lagt i plast strømpe hele veien
Høyttaler kabel til dørene med plast strømpe
håper subber og 6x9 kommer i morgenJon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment
-
jepp, de må erstatte. Men Eltek får ikke dekket mer enn ca 74kr pr kilo, så det er jævlig dårlig butikk å sende tunge ting uten ekstra forsikring.Mvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
hmm.. om de får betalt i kilo, så må det jo lønne seg å sende tunge ting, kontra lette?
eller er det noe jeg ikke forstår her?
Om de sender en sub som koster 2-3000,- som veier 25kg, så er vell det bedre enn at de f.eks. sender en spiller som koster 10.000, som veier 2-3kg?
nei, vet ikke jegMvh.
Roy
Mob: 40 30 99 06
Comment
-
Originally posted by LLH View PostMene, åssen går det med den du hadde et aldri så lite havari på da? Ble den sendt til de evige "jaktmarker" etter at rådene lå strødd rundt hele rindal`n :P
Så d er nok ikke håp for denne.
Ellers ble d ikke noe stero montering på fest golfen i dag, men jeg har skiftet råde lagrene, så nå kan d hende den går ei stund tilJon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment
-
Originally posted by freddie View PostPeker bassrefleksen rett i bakseteryggen? Mister du ikke en del av poenget med den da?Jon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment
-
Fikk gort en del i går, moterte alle 6x9", 6 batterier, forsterkere og 12-230v omformer til pc/playstation. kommer bilder i løpet av dagen. satser ¨på og få lyd i løpet av dagen. Er vel ikke noen som har en gti 16v motor på baklomma? trenger en, FORT!!Jon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment
-
www.bildelsbasen.se
Vw --> Golf --> Motor --> Motor Bensin --> Golf II --> Søk..
Fikk opp minst to komplette motorer der.. 3000 for den ene så jeg.. tror de tar 1000 ca. for å frakte den også..Last edited by aFFekak; 15-09-2007, 19:51.Mvh.
Roy
Comment
-
http://www.bildelsbasen.se/index.php...stmode=&limit=
Der har du linken til alle Golf II motorer de har inne.. Tenkte jeg kunne like gjerne finne de for deg, istede for å legge ut en sånn knotette post som den jeg la ut overMvh.
Roy
Comment
-
Originally posted by dynabelgolfen View PostFikk gort en del i går, moterte alle 6x9", 6 batterier, forsterkere og 12-230v omformer til pc/playstation. kommer bilder i løpet av dagen. satser ¨på og få lyd i løpet av dagen. Er vel ikke noen som har en gti 16v motor på baklomma? trenger en, FORT!!VW/Audi ende-tusi-ast!
Comment
Comment