Announcement

Collapse
No announcement yet.

dynabelgolfen: Golf GTI 16v fæstbil!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by dynabelgolfen View Post
    En kombinasjon vil jeg si... Jeg skal tur til steinkjer med den på onsdag, du kan få en runde i "torturkammret" da hvis du er intresert...
    hehe hadde sikkert vært noe det, hører da når du kommer så. " Stiller med hørselsvern"
    Power & Style

    Comment


    • Da har jeg og Jan vært på en liten runde med golfen, må få gjort noe med fjærene bak. kjører nå med orginal fjærer med gummi klosser, men når jeg la en tv på 30-40kg baki så subba den hele veien hjem(22mil), lukta svidd gummi hele veien hjem... Håper du ble fornøyd med "lytten" aFFekak selv om du jikk ut ganske fort Men er d noen som vet om noen som kan lage stivere fjærer til meg?? må ha!
      Jon Ola, team dynabel
      78 mod golf1 db-bil
      92 mod golf3 bruks bil

      Comment


      • Originally posted by dynabelgolfen View Post
        Da har jeg og Jan vært på en liten runde med golfen, må få gjort noe med fjærene bak. kjører nå med orginal fjærer med gummi klosser, men når jeg la en tv på 30-40kg baki så subba den hele veien hjem(22mil), lukta svidd gummi hele veien hjem... Håper du ble fornøyd med "lytten" aFFekak selv om du jikk ut ganske fort Men er d noen som vet om noen som kan lage stivere fjærer til meg?? må ha!


        Akkurat i dette tilfellet, når jeg gikk ut fort, betyr det vell at jeg ble veldig fornøyd!

        Men, må innrøme at jeg ble litt yr etterpå, samt hadde (har) vondt i ørene

        Haha, måtte bare le etterpå

        Prøvd tv'n da?
        Mvh.
        Roy
        Mob: 40 30 99 06

        Comment


        • Originally posted by aFFekak View Post
          Akkurat i dette tilfellet, når jeg gikk ut fort, betyr det vell at jeg ble veldig fornøyd!

          Men, må innrøme at jeg ble litt yr etterpå, samt hadde (har) vondt i ørene

          Haha, måtte bare le etterpå

          Prøvd tv'n da?
          he he, tenk deg en hel fest runde på flere timer du .... Fikk så vidt testa tv'n ja, grei nok den. var en del fastbrente tinger ja, men d går bra. ska henge den opp i mårra å se en film tenker jeg.
          Jon Ola, team dynabel
          78 mod golf1 db-bil
          92 mod golf3 bruks bil

          Comment


          • Originally posted by dynabelgolfen View Post
            he he, tenk deg en hel fest runde på flere timer du .... Fikk så vidt testa tv'n ja, grei nok den. var en del fastbrente tinger ja, men d går bra. ska henge den opp i mårra å se en film tenker jeg.

            Var det flere tinger som er fastbrent?!

            Så bare det i nedre kant jeg.. hmm.. Enkelte tinger forsvinner etter en stund da..

            Var det mye da eller?


            Jeg satt faktisk i bilen hjem og tenkte på de stakars folka som er med på en festrunde i Golfen.. ble enig med meg selv om at de som sitter på må være halv-døve fra før av
            Mvh.
            Roy
            Mob: 40 30 99 06

            Comment


            • Originally posted by aFFekak View Post
              Var det flere tinger som er fastbrent?!

              Så bare det i nedre kant jeg.. hmm.. Enkelte tinger forsvinner etter en stund da..

              Var det mye da eller?
              Ja, d står opplysningen1881 oppe til høyre, og "opplest,sms eller sett over" litt til venstre midt på skjermen, så d ser ut som en reklame for opplysningen som er satt på pause...
              Jon Ola, team dynabel
              78 mod golf1 db-bil
              92 mod golf3 bruks bil

              Comment


              • Originally posted by dynabelgolfen View Post
                Ja, d står opplysningen1881 oppe til høyre, og "opplest,sms eller sett over" litt til venstre midt på skjermen, så d ser ut som en reklame for opplysningen som er satt på pause...

                Nei!? Haha!

                Fikk tak i tv'n fra opplysningen 1881

                Men faen da.. si ifra om det blir et problem, da bytter vi tilbake igjen. Sånn skal det ikke være, og jeg visste ikke at det var så mye fastbrent heller.. beklager så meget!
                Mvh.
                Roy
                Mob: 40 30 99 06

                Comment


                • La den stå med "snø" en hel natt skal visst hjelpe
                  Mvh Tony
                  - The only road to take is perfection itself

                  Comment


                  • Originally posted by aFFekak View Post
                    Nei!? Haha!

                    Fikk tak i tv'n fra opplysningen 1881

                    Men faen da.. si ifra om det blir et problem, da bytter vi tilbake igjen. Sånn skal det ikke være, og jeg visste ikke at det var så mye fastbrent heller.. beklager så meget!
                    Ser d bare når jeg kjører på helt ensfargede test bilder, ser d ikke når d er tv sending eller film...
                    Jon Ola, team dynabel
                    78 mod golf1 db-bil
                    92 mod golf3 bruks bil

                    Comment


                    • Originally posted by Typhon View Post
                      La den stå med "snø" en hel natt skal visst hjelpe
                      Takker, skal prøve d
                      Jon Ola, team dynabel
                      78 mod golf1 db-bil
                      92 mod golf3 bruks bil

                      Comment


                      • Originally posted by dynabelgolfen View Post
                        Ser d bare når jeg kjører på helt ensfargede test bilder, ser d ikke når d er tv sending eller film...


                        "puh"

                        Det var bra da!

                        Det med snø hjelper ja.. Samme med å la den stå på uten signal inn. Sånn at det bare blir "startbilde".

                        Det jeg gjorde.. ble mye bedre bare av det..

                        Men, hvis det ikke vises når det snurres film eller under tv sending så er det heller ikke farlig da..
                        Mvh.
                        Roy
                        Mob: 40 30 99 06

                        Comment


                        • så å hørte golfen på Rindalhallen, er vel litt vanskelig å drikke inni der?hehe..
                          må isåfall skru ned musikken for å få i seg en slurp
                          - www.tsfotos.com -
                          Volvo 745 Tic
                          Pttssjjj

                          Comment


                          • Da ser d ut til at d blir en liten party runde til lillestrøm på lørdag Stakars jævel som tok på og kjøre
                            Jon Ola, team dynabel
                            78 mod golf1 db-bil
                            92 mod golf3 bruks bil

                            Comment


                            • Var en tur til Lillestrøm på lørdag, ble en bra fest på tur hjem... Og 2 mil hjemmefra skjedde dette...

                              Jon Ola, team dynabel
                              78 mod golf1 db-bil
                              92 mod golf3 bruks bil

                              Comment


                              • Hmmmm... Kjørt på en hjort eller noe ?
                                Mvh
                                Lars Engen

                                Comment

                                Working...
                                X