Originally posted by Joakim
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Customs bilstereo prosjekt. Bil: BMW e34 525i
Collapse
X
-
Ja, du har tettet ett hull, men du må også tette rundt kanten der det er en limfuge... Den er ikke helt tett, så der blir det blåselyder.[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
Comment
-
-
Ble aldri noe av verken anlegg eller 316 diff med sperre på E30'n. Har endelig fått meg E34 igjen, men ikke stort som er blirr gjort i denne heller enda.
Har fått inn ny spiller (Panasonic :P ), rimelig grei spiller da, en av de "dyre" modellene med masse innstillinger.
Har også fått inn Infinity Kappa frontsettet mitt og forsterker på disse, samt 2x12" baki med forsterker.
Men om dette blir noe prosjekt tviler jeg på, med tanke på økonimi...
Ble nok litt feil ordvalg av meg der, Typhon. Uansett ble den E34'n vraket et par måneder etter bytte, etter en krasj.Mvh Julian Sommer
Sommer Lyd og Foto (trykk her), lik og del
Comment
-
Er det forresten noen som har godt tips til hvordan å få sparkepanelene helt tette? Og ville det hjulpet å avstivet disse med glassfiber på innsiden?
Vil at det skal se originalt ut, men samtidig få mest ut av det lille anlegget jeg har..Mvh Julian Sommer
Comment
-
Du kan jo lage noen nye av en trebit eller noe? Det er uansett stivere en den plasten som er der. Har forresten selv bare montern midbassene i min E34 rett i plasten, og de basser faktisk godt der de
Har du dempet godt inni sparkepanelet da?Mvh Tony
- The only road to take is perfection itself
Comment
-
Har lyddempet med litt Bomb der, men har ikke lyst til å bytte ut sparkepanelene, vil som sagt at det skal se originalt ut. Uansett om jeg hadde lagd nye, så måtte jeg jo tettet rundt. Men hvordan bør jeg gjøre det?
Er jo bra lyd nå, men har inntrykk av at høyttalerene har mer å giMvh Julian Sommer
Comment
Comment