kommer vell noen kg med stereo baki så da detter den vell enda mere ned ettervert hehe
Announcement
Collapse
No announcement yet.
min scirocco 160 tsi
Collapse
X
-
lenge siden det har skjedd noe her ser eg,meen har nå dempet litt å styrt på
her er da baklukedekselet å bakpanelet dempet
å så fekk hjulbrønnen seg litt demp
handlet ein grei kasse for å prøve å ein mtx monoblokk,menn dette skal byttes ut med DD basser å kansje monoblokkspiler greit men mangler noe dypbass syns eg denne kassafusion/audi system xIon/digitals design
Comment
-
-
hei nja bare motormessigt noen rør å luftfilter stasj
sitter å kokelure på hvilken forsterker eg kan ha i denne bilen te mine 8 dynaudio høytalere
lyst på dls eller genisis eller sinfoni ,vet ikje kor det ender dette hehe,men bassen i bilen er nå seas lutus 10" istedenfor kicker kassafusion/audi system xIon/digitals design
Comment
-
glemt ut hele tråden her,meen komt noe annet baki her ein gz 15" som eg la ut for salg som ingen vil ha hehe
brukte kassa som dag j bygde te dd henrik,kortet den inn med 10 cm i endene så vips passet den baki, etter 4 timer med demontering av div deler baki var den på plass ,matet denne med ei helix 1000.2 blokk funket greit det altså
bilen ble noe baktung syns eg så må finne på noe annet skoy
skal legge inn bilder senerefusion/audi system xIon/digitals design
Comment
-
Hva skal du ha isteden for GZ?
Er det 18"er? Om jeg ikke husker feil, hadde DD-Henrik 9518 i ei kasse Dag J. bygde.Runar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
begynner å bli lei av det der high low volt fra PAC pisset , ribber bilen litt å legger opp te sikkelige filtre te bass å diskant litt bilder av det orginala oppsettet i bilen fra dynaudio
her er den f!"#¤%& high low griea eg tror kødder annlegget til ved å slå av å på forsterkerene under spilling
fusion/audi system xIon/digitals design
Comment
-
går å kjøper meg denne i morra ,er ivertfall normale tekoblinger på denne
http://www.rockfordfosgate.com/produ...n_US&p_status=fusion/audi system xIon/digitals design
Comment
Comment