Haakon, jeg ser pare en rosa 4kant som det står galleri.hd.org inni?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Stianuno's s124 SQL prosjekt
Collapse
X
-
-
Ser ut til at det som er "ny-bygget" matcher old-stuff meget bra. Åssen går det å komme seg inn og ut av bilen med dørtrekket som bygger noe inn i bilen(tenker på denne Russe-tiden. Full jah)
Men dette KAN du Stian.
Har du fått prøve-spilt noe,eller mangler du fortsatt en 6.5´er? Hadde jeg bare kunnet hjelpe deg på noen måter Nærmeste "hjelp" er et par Pioneer E-seien med "powerblades-membran" fra et TS-175e-sett. Men det vil du nok ikke ha hjelp avNo Windows-crap,just Mac Power
Comment
-
Takk for det Glenn
Ja det ble en god match, vinylen til installbay er veldig lik den orginale bare litt mer struktur.
Hvis jeg ikke passer på så kommer skotuppen borti, men nå er jeg mer påpasselig, men skulle jeg komme borti så er det lett å vaske det skinnet og det er jo griller på elementene.
Det er litt vanskeligt å komme til parkbrems pedalen, men den har jeg aldri brukt uansett.
Hmmm, Pioneer. Nei jeg tror ikke det Midbassene er på tur i posten så de er her snart
Dørtrekk nr.2 montert
MT-23 Diskanten montert i a-stolpe
Last edited by Stianuno; 30-04-2010, 19:08.
Comment
-
Det vil si at du er russ og har alt sånne bygge ferdigheter? Uansett alder, så er jobben absolutt godkjent.
Og lyden kan vel kun være x antal ganger bedre når du får i siste 6,5".
ps. klistremerket så litt frekt ut
Comment
-
Originally posted by Stianuno View PostÅåå nei, jeg er 25 og 2 barns far Han sikta vel til russebertene som skal sitte på
Hyggeligt å få slike tilbakemeldinger.
Du vet, klistremerke er det beste med hele bilenNo Windows-crap,just Mac Power
Comment
Comment