Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stianuno's s124 SQL prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Da blir de Cadence forsterkerene kasta til h....
    Makan til møkk:P

Har noe Phoenix Gold greier på gang nå Muligens i kombinasjon med audison vrx? er litt usikker.

Comment

Originally posted by Stianuno View Post
      Da blir de Cadence forsterkerene kasta til h....
      Makan til møkk:P

Har noe Phoenix Gold greier på gang nå Muligens i kombinasjon med audison vrx? er litt usikker.
      Er også litt sånn "tvilende" til billig-forsterkere uansett merke,men er jo noe som er brukanes. Du vet,mange ganger spiste fanden fluer og likte det. har også brukt litt "jalla" greier til tider. Det som har kansje overrasket meg mest er Blaupunkt sine forsterkere. Og det som har skuffa er DYNABEL(6-kanaler´n)

De A-stolpene ble fine gitt. Så nå fikk du teket på å bruke vinyl? (har adressen din,og vet hvor du jobber.....)
      Er det DLS-settet nytt? Er av litt påkostet serie? Ser Diskanten er av det "dyre" slaget.
      No Windows-crap,just Mac Power

Comment

Grunnen til at jeg handlet den var manko på penger, og så kan man få god lyd med billige ting også, hvis man lærer seg og justere, noe som jeg prøver på, så tror jeg man har mer sjanse for og nå nirvana en med et dårligt justert 40000kr anlegg... Selv om man altid vil ha mer potensiale med det dyre utstyret... Rett meg hvis jeg tar feil

Det DLS settet er jeg kjempe overasket over koster ikke så mye, runt 2500,- men det gir valutta for pengene mener jeg. De er fra DLS sin Reference series.

Takk for komentaren på a-stolpene, det var jævla enkelt og lage de, men et helvette og trekke:P
        Skulle ønske jeg hadde 5 hender når jeg knota med den vinylen, brukte 4 timer på og trekke 1 deksel:P

Fikk ikke gjennomslag for de PG forsterkerene, så det ble en Audison Lrx 5kanaler

Comment

Trykk var det vel nok av her ja Mr. Uno!
          Men denna SQ'en som jeg ser det er nevnt her...hmm
          Old school fool

Comment

Fronsettet mitt spille bedre en det focal rælet ditt som koster det dobbelte... bare et eksempel på sq, men ja subben min er ikke en sq sub for og si det milt, trodde den ville låte bedre:P

Comment

Å disse mitt utstyr, er det en bra måte og si at sitt eget spiller bra på? haha
              Synes forøvrig ikke at det spiller noe bedre

Men det var helst subben jeg sikta til
              Old school fool

Comment

Fronsettet mitt spille bedre en det focal rælet ditt som koster det dobbelte... bare et eksempel på sq, men ja subben min er ikke en sq sub for og si det milt, trodde den ville låte bedre:P
                Fuckal-Ræl... Den likte jeg.

Comment

Originally posted by Marius View Post
                  Synes forøvrig ikke at det spiller noe bedre
                  Men det gjør det
                  Fordi mellomtone langt nedi døra og diskant høyt oppe på dasjen låter ikke bra punkum, men jeg tror når det blir custumbygd dasj i blåingen så blir det konge

Comment

Men det gjør det
                    Fordi mellomtone langt nedi døra og diskant høyt oppe på dasjen låter ikke bra punkum, men jeg tror når det blir custumbygd dasj i blåingen så blir det konge
                    Hvor langt nedi døra er det du mener? Og synes du diskant i speilhusene funker bra?
                    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                    Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

Originally posted by TakeTheTime View Post
                      Hvor langt nedi døra er det du mener? Og synes du diskant i speilhusene funker bra?
                      Jeg mener at diskant og mellomtone skal stå nermest mulig, det er ikke så lett og få til i alle biler da.

Comment

Jeg mener at diskant og mellomtone skal stå nermest mulig, det er ikke så lett og få til i alle biler da.
                        Ja det kan være vanskelig. Jeg har en halv meter ca. - synes det funker greit. Gjort noe mer med bilen din da?
                        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                        Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

Liten update før tråden dør ut

Har vært litt demping, subkasse bygging og litt deksling
                          Et lag med B2 og et lag med M1.

Blir subkasse ned i her nå.

Comment

De B2 mattene virker greie å legge pga størrelsen. Fin til store flater.
                            Bare sånn av ren nyskjerrighet.... Hvorfor plasserer du ikke de audison-forsterkerne i de rommene baki trunk´en? Eller skal du kansje bygge kasse til element nedi dær? Å bruker du imellom bunn&topplata under/rundt forsterkerne? to tom to? Eller lager du bare klosser/distansehylser? Må vel få tak i ei sånn teak-list til å ha på den ene forsterker´n.

Følger med her vettu

Comment

Du får se om du får tak i endestykker og mellomstykke til vrx i rette fargen, og lage deg en 125cm lang monster-vrx, slik som min gamle Og lage en felles stor list som går over hele komboen.

Hadde denne i en C124, nok av plass i bredden i både den bilen og din
                              [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

Comment

Originally posted by Bassoflove View Post
                                De B2 mattene virker greie å legge pga størrelsen. Fin til store flater.
                                Bare sånn av ren nyskjerrighet.... Hvorfor plasserer du ikke de audison-forsterkerne i de rommene baki trunk´en? Eller skal du kansje bygge kasse til element nedi dær? Å bruker du imellom bunn&topplata under/rundt forsterkerne? to tom to? Eller lager du bare klosser/distansehylser? Må vel få tak i ei sånn teak-list til å ha på den ene forsterker´n.

Følger med her vettu
                                Ja det eneste som er positivt med B2 mattene er størrelsen, ellers er M1 suverent mye bedre og jobbe med, og dette med at B2 sin matte veier det dobbelte pr kvadrat meter er bare tull :P De veier ca det samme.

Baki rommet så skal jeg støpe en kasse, den kassa jeg har nå var bare et prøveprosjekt.

Jeg bruker justert 2x2" for og bygge ut plata.

Ja den Teak lista bestilte jeg den 23 februar, de nye importørene av Audison er så lite interisserte i og skaffe meg en sånn list at jeg får mest lys til og drite i hele greia, jeg har ikke fått så mye som en pris engang.

Originally posted by Haakon O View Post
                                Du får se om du får tak i endestykker og mellomstykke til vrx i rette fargen, og lage deg en 125cm lang monster-vrx, slik som min gamle Og lage en felles stor list som går over hele komboen.

Hadde denne i en C124, nok av plass i bredden i både den bilen og din

Kanskje det ja
                                Jeg får se, venter på svar fra mr.importør angående en slik list.

Originally posted by GENEXXA
                                Ser bra ut nå.

Men si ifra om du vil bli kvitt 1 Dali sub :P Har lyst og prøve en etter at du har snakket så varmt om de.
                                Du skal få kjøpe 2 hvis jeg skal selge de en gang
                                Må ha 2 vet du.

Comment

Working...
                                X