Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stianuno's s124 SQL prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fikk nye leketøy i dag også

Morel Elate 6

Driver på å demper dører og bygger om dørtrekk for å få plass til midbass, planen med dette fronsettet er å utvide til 3 veis, men jeg mangler dasjbord og selvfølgeligt mellomtoner, det blir når skattepenga kommer

Comment

• Har noen Hertz 4" mellomtoner jeg kan donere, så får du 3 veis med en gang Kan putte de i eska med resten som skal sendes opp?
      [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

Comment

• Takker ikke nei til det Haakon

Comment

• Det er de til venstre på bildet her, EM100 av gamletypen, de med 93db følsomhet, nå er de airbrushet i en nyyyydelig blåfårge

Har gått litt tregt, men overfører penger for spilleren idag, så får vi se hvor raske de er å få den sendt
          [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

Comment

• Den er god Artigt og prøve noe nytt vet du

Tipper det tar ca 2 uker før den kommer.

Comment

• Modding av kartlommer

Comment

• Takk for det Runar
                Begynner å bli slik jeg har hatt lyst til og ha det lenge nå.

Comment

• Du er flink med å forme ting i polyester og fyllmasse/støpeplast må jeg si. De nedre deler av dørtrekket.... De skal vel ikke bare stå å spille "i løse lufta"?
                  Liker de Morel-greiene du har sikra deg. Skulle gjerne ha prøvd sånne selv.
                  Er det kassa som skal inn i MB´en den du har de kartlommeme på når du holder på å støype?(den med minst tre sider på)
                  No Windows-crap,just Mac Power

Comment

• Takk for det Glenn

Skal nokk ikke spille i løse lufta nei, du får følge med så får du se
                    Den kassa er noe jeg og en kompis snekrer i hop til en passat 99mod, det skal inn 3stk Hertz ES300 av den gammletypen, de skal drives av en B2 MONO

Må få han til å lage en prosjekt tråd.

Comment

• A-stolpe deksler er fine å øve seg på
                      Det er enkelt og støype, jeg syntes trekkinga er vanskelig.

Comment

• Ja, har fått gjort litt i dag og

Det som gjenstår på dørlommene er trekking og forsterke de med litt glassfiber på baksiden.
                        Venter på vinyl 1 fra IB

Dempa dørene med 2-3lag B2 og M1.
                        Kanskje jeg skulle hatt litt bitoplast til dørtrekket.

Så har jeg og en kompis snekra ihop en kasse med noen ES300 og 6" port

Comment

• Den kassa var litt "deja Vu" for min del Men åffår har dere putta porten i bakveggen,og ikke i topp-plata?

Hvor store "rom" får du til de Morel´ene? Lager du en plate bak i røret,eller lar du røret gå inn i døra sånn at det blir tett?
                          Demping er viktig. Og det vises at dette har du gjordt før
                          No Windows-crap,just Mac Power

Comment

• Ja den er vel litt lik en annen kasse? Røret er for langt til å feste i topp plata, vi må tenke på tuningen vet du.
                            Er spent på om det blir dårligt men det tror jeg ikke det blir.
                            Hvis det skulle bli det så lager vi en rektanguler port å setter i topp plata.

Ja røret går inn i døra, så det er vel 25-30 liter kasse til midbassene? litt usikker på volumet.

Comment

• Ja jo tja, du må tenke på at hvis vinkelen ikke er avrundet så er det lite vits å styre på, og vi orka ikke sitte der å pusse port
                              Hadde sett tøft ut med den store baffelen midt oppå kassa, men det ble ikke så verst lyd med porten inn i sete ryggen. Han har litt liten amp + at jeg har ikke lyttet lenge nokk til å gjøre meg opp en mening

Comment

• Ser jo bra ut dette da
                                Pen kasse og fine de panela til midbassen. Ser ut som du er nøye med det du gjør !
                                VW Corrado - Prosjekt bil
                                Mitsubushi Lancer - Bruksbil
                                It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
                                I´m BANKRUPT - A G60 owner

Comment

Working...
                                X