På tide å frisere innboksen Stian, får ikke sendt deg pm
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Stianuno's s124 SQL prosjekt
Collapse
X
-
Originally posted by Oekern View PostSer jo bra ut dette da
Pen kasse og fine de panela til midbassen. Ser ut som du er nøye med det du gjør !
Originally posted by berniebp87 View PostSkal du stille opp med hertz subbene eller b2`ene på brynhallen? Ser ut til å bli en meget vellydene bil dette Stian
Men jeg har noen gammle Dali subber som jeg burde ha støpt ned i gulvet, de låter utroligt bra
Men det er mer morro med B2, så jeg vet ikke?
Har som mål å få inn Morel fronsettet og så kommer det forhåpentligvis en ny spiller snart
Comment
-
Helvette fan!
I dag moterte jeg dørtrekkene sånn for å være sikker på at alt passer, monterte opp Morel settet
og finner fan steike meg ut at den ene midbassen er sprengt (spolen er røket)
Dette ble min siste brukt handel for nå har det fan meg kommet til et punkt at jeg er dritt forbanna og lei!
Comment
-
Originally posted by Stianuno View PostHar ikke Hertz subber jeg?
Men jeg har noen gammle Dali subber som jeg burde ha støpt ned i gulvet, de låter utroligt bra
Men det er mer morro med B2, så jeg vet ikke?
Har som mål å få inn Morel fronsettet og så kommer det forhåpentligvis en ny spiller snartLast edited by berniebp87; 25-04-2010, 11:54.Mvh Werner Harstad
Comment
-
Originally posted by Stianuno View PostHar demontert midbassen nå, det virker faktisk som om spolen er usentrert, det gnager på en side av elementet, ved terminalene, skubber jeg inn membranen på motsatt side går den helt fint, så det virker som det er feilfabrikert.
Kanskje han som sjekker elementa var syk den dagen disse var laga?Old school fool
Comment
-
Det er et par ting jeg sitter å lurer på her Stian.... Hvis dette var NYE element,må dette gå på garantien. Da er det jo dumt å pille istykker noe for å konstatere at spolen er skjev/feil montert. Da er det vel ikke mulig å kreve nytt? Forstå meg rett.
Men det var jo VELDIG voksent av han karen du handla det settet hos å rydde opp etter seg. Sånn kommer en langt med
Så nå får en håpe at du får de Morel´ene til å låte vel med de FETE dørtrekka du har modifisertNo Windows-crap,just Mac Power
Comment
-
Jo det ville nokk ha gått på garantien, problemet er at det er kjøpt fra usa, og detter er vel grunnen til at jeg ikke kjøper ting fra usa
Får sikkert pris på ny midbass fra Morel Pål til uka, koster egentlig 3700kr for et par midbasser så får håpe han er snill, hvis ikke må jeg vel ut med en egenandel.
Takk for støtten Glenn, det varmer et stereohjerte
Comment
Comment