Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stianuno's s124 SQL prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Se her jah... List-verket på forsterker er påplass. Ser meget clean ut. Men når du ev lager ny kasse til de AC10´ene.... Få tak i nok trekk til å kle ALT derbaki. DA er det PERFEKT.
    Eneste "minus" er vel at du ikke får deksel/netting til beskyttelse av de AC´ene. Pga slaglengden
    Men du kan jo bare "ta ho" i bakdør-åpningen

Begynner du å få noe dreis på det frontsettet? Justert litt og sånn? Hva skal du forresten med den ES8én(den saken i midten for de AC10´ene på bildet) eller var det bare en av to?

Liker dette.... Ser tøft ut med de AC ene derbaki... JÆVLI TØFT.

PS: Er det sant at de AC´ene er NESTEN like tunge som den RE18(XXX)?
    No Windows-crap,just Mac Power

Comment

• Nice Stian, alt ser skikkelig digg ut. Synes hvertfall du skal si deg ferdig med forsterkerne dine, DET ser perfekt ut.
      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
      Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

• Originally posted by Bassoflove View Post
        Se her jah... List-verket på forsterker er påplass. Ser meget clean ut. Men når du ev lager ny kasse til de AC10´ene.... Få tak i nok trekk til å kle ALT derbaki. DA er det PERFEKT.
        Eneste "minus" er vel at du ikke får deksel/netting til beskyttelse av de AC´ene. Pga slaglengden
        Men du kan jo bare "ta ho" i bakdør-åpningen

Begynner du å få noe dreis på det frontsettet? Justert litt og sånn? Hva skal du forresten med den ES8én(den saken i midten for de AC10´ene på bildet) eller var det bare en av to?

Liker dette.... Ser tøft ut med de AC ene derbaki... JÆVLI TØFT.

PS: Er det sant at de AC´ene er NESTEN like tunge som den RE18(XXX)?
        Tar ho i toern, da e d samme fan kor ho ligg hæn

Men ja den trekkinga, vi får se hva det blir til, har planer å det kommer bilder
        Fronsettet er justert etter beste evne å funker som f! men jeg må finjustere tidskompen med pinknoise å få noen til å lære meg å justere eq, for jeg har ikke utstyr for å måle peaker og dipper, ikke har jeg godt nokk trente ører heller så det er justert etter beste evne

Jeg har 4stk es8 og det kommer snart bilder av kasse til de, blir "råne" kasse for morro og litt show, spille fra 12" og slikt

Og ja de er nesten like tunge, de er vel 14-15kg? RE`n var 17kg.

Takk for hyggelige ord Glenn, så venter jeg spent på at DD kassa di får noe rosa fluffy trekk på seg

Comment

• Originally posted by TakeTheTime View Post
          Nice Stian, alt ser skikkelig digg ut. Synes hvertfall du skal si deg ferdig med forsterkerne dine, DET ser perfekt ut.
          Takk for det ja forsterkerene blir der de er, er passe fornøyd nå

Comment

• Originally posted by B2 Audio View Post
            Prisen tatt i betraktning som du fikk AC10 for, av en barmhjertig sjel på forumet gjør vel ikke akkurat saken verre.

Er i alle fall glad for at du likte dem

NB, Stian har ikke kjøpt disse av meg, slik at misforståelser unngås.

I like them! de er mine favoritt suber nå, og B2 is tha shisssss som du sier
            Kult det super myke opphenget, er vel ikke mye motstand der

Comment

• Da er det ombygging på gang, må ha inn bakseter i likbilen pga småbarns greier Så da selger jeg de B2 AC10, 2000kr + frakt for begge.

Es 8 tenkte jeg å beholde men er du veldig interessert så kan du sende en pm.

Skal ha meg en 15" vet ikke helt hvordan merke enda?

Skal ta meg tid å gjøre noe grunnarbeid på nytt igjen siden jeg slurva og tok snarveier i vinterkulda som var

Comment

• Det lover bra, gleder meg til å se mer til dette prosjektet utover. Kjapp deg så du slipper å gjøre så mye til neste vinder da hehe.
                ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

• Du skal ha inn barnegreier, så du selger to 10" for å få inn en 15"?

Comment

• Jeg skal ha inn bakseter slik at jeg får med meg 2stk barn fra barnehagen og hjem, må jo ha noe som spiller litt dype oktaver slik at det blir stille etter en lang arbeiddag

Har bare lyst på en 15"
                    Kjøpe ac10 du da? vet du har lyst

Comment

• skal bli morsom å bygge detta boy ring meg vist du skal ha hjelp da

Comment

• På tide du får ut de små lekebassene der og får inn en av skikkelig størrelse ja, det synes jeg!
                        Old school fool

Comment

• 2x15" å barnesete er en fin kombo
                          Cerwin Vega! Pioneer

Comment

• Nja, hadde jeg ville flytte mye luft så hadde jeg kjørt med 1 eller 2stk 18" men syntes ikke det er helt min greie.

Har avtale med B2 på en HS15

Comment

• Ja, b2 hs15 er i hus

Hadde planer om å bygge litt i vinter men jeg for i grøfta en tur, så er vel bare å leite etter ny bil
                              Uff, starte helt på nytt, igjen...

Comment

• whoops ingenting å samle på lenger?
                                [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

Comment

Working...
                                X