Jeg er hel å fin ja men det kjennes godt i ræva når du treffer grøfta i 80
Elementet fikk jeg ja, tusen takk! du er topp
Ny bil ja, lenge hatt lyst på en Polo n6, men den blir hakket for liten, for mange kompromis.
Så kanskje en e34 touring? Geniale kickpaneler da og god plass.
Jeg er hel å fin ja men det kjennes godt i ræva når du treffer grøfta i 80
Elementet fikk jeg ja, tusen takk! du er topp
Ny bil ja, lenge hatt lyst på en Polo n6, men den blir hakket for liten, for mange kompromis.
Så kanskje en e34 touring? Geniale kickpaneler da og god plass.
Ingen dum idé med e34!
Bmw e34 520: Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison
Er en sekser ja, på 3.5 liter i følge vognkortet.
Er det 3-veis? sitter diskanten sammen med mellomtonen i dasjen? har ikke rukket å plukke noe borti den enda sjø.
Jeg hadde 750ia, med V12 Den hadde 3veis, med høyttalere i sparkepanel, på dashen og i speilhuset. Samt bak da. (sterkt) mulig det var noe premium-lydsystem, den var jo ikke akkurat ribbet for utstyr 88-modell med original cd-skifter bla. Skal se om jeg finner noen bilder av den og hvordan høyttalerene sto montert.
Jeg hadde 750ia, med V12 Den hadde 3veis, med høyttalere i sparkepanel, på dashen og i speilhuset. Samt bak da. (sterkt) mulig det var noe premium-lydsystem, den var jo ikke akkurat ribbet for utstyr 88-modell med original cd-skifter bla. Skal se om jeg finner noen bilder av den og hvordan høyttalerene sto montert.
750 faktisk, hakket vassere det da
Var ute og kikket nå, er diskant i dasjen og mellomtone i kickpanel, låter utrolig fuselt, 10" rockford punch drevet av en biltema monoblokk baki, uff.
Er bare en 730, men selger påsto hardnakket at det er en 3.5 som det står i vognkortet, motorkoden er den samme som på 735 så er sikkert byttet motor i den.
Comment