Announcement

Collapse
No announcement yet.

Audi RS2 Sedan, -Pioneer-Hertz-Kicker

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Det her er en drømmebil for meg også !
    Det er en helt vill bil med sinnsykt kult utseende!
    Gleder meg til og se sluttresultatet på stereo anlegget! Og det er flott du er perfeksjonist når du har en slik bil !
    Denne bilen tillater ikke jalla ting
    VW Corrado - Prosjekt bil
    Mitsubushi Lancer - Bruksbil
    It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
    I´m BANKRUPT - A G60 owner

Comment

Nå blir vel ikke stereoanlegget noen "visuell høydare" her inne da, da jeg har tenkt å bare lage det "ok pent", ikke konkuranse nivå med flotte innkapslinger overalt desverre..

Men jeg har nå lagd et undergulv, som forsterkerne skal stå på.. Nå driver jeg og legger opp kabler, og venter egentlig litt på at monoblokka skal komme i posten snart.. Når så kablingen er ferdig, og alt fungerer, så skal jeg lage et "deksel" over dette, som da blir det endelige gulvet frem til basskassen.. Men det blir ikke laget sidevegger og full kledning irundt kassa i denne omgang.

MEN, jeg vil feste kablingen med noe... Jeg skulle hatt noen smarte fester i gulv plata, til å feste strips i eller noe annet smart.. Både strøm og signal kabling skal festes til denne platen (kryssfiner plate)..
      Tips til noen slike fester som er enkelt å få tak i?
      02` Volvo V70 D5 197hk/470nm
      01` Seat leon R 4x4 turbo
      Takk til ULVUNDS BILSTEREO for god service og priser!

Comment

http://www.biltema.no/Bil---MC/Bilti...teband-10-stk/
        Ekje noke vits med bass hviss resten av lyden er dass!

Comment

Hmm.. kanskje dèt ja..

Comment

Ser ikke helt for meg hvordan de der festes med skruer men.. må være på siden bare det da, for å låse fast limputen til underlaget..

Comment

Originally posted by Ola View Post
              Ser ikke helt for meg hvordan de der festes med skruer men.. må være på siden bare det da, for å låse fast limputen til underlaget..
              Det er et skruehull i midten på dem som er under kabelen på bildet
              Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
              Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
              Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
              -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

Høres bedre ut ja Får vurdere slike da..

Comment

Finnes forskjellige sånne løsninger Hvis du kikker litt rundt på biltema og Clas Ohlson sine sider finner du flere.
                  VW Touran 2006 1,9TDI HL <-- Fremtidig bygg : )

Comment

Originally posted by Ola View Post
                    Nå blir vel ikke stereoanlegget noen "visuell høydare" her inne da, da jeg har tenkt å bare lage det "ok pent", ikke konkuranse nivå med flotte innkapslinger overalt desverre..
                    Skal ikke gnåle, men vær så snill å ikke la folk tro at man MÅ ha en 110% gjennomført installasjon for å i det hele tatt være med på konkurranse a

Vi prøver så godt vi kan å få fler folk med på EMMA-konker, og da hjelper det svært lite at folk på forumet kommer med sånne utsagn hele tiden. Dette er en fet bil og folk leser og sluker til seg alt som blir sagt her. Ikka la utseendet, pris eller magefølelse stoppe deg/dere i å bli med på en konk! Det handler ikke om å ha peneste installasjon. Låter det bajs så vinner du ikke, så enkelt er det Har selv dømt flere biler som egentlig ikke er noen fantastisk "looker" men som låter faktisk meget bra!

Men fortsett med bygging og møt opp på EMMA-konk til neste år! Kanskje du får en annen oppfatning av "oss"
                    Mvh Tony
                    - The only road to take is perfection itself

Comment

Bilen min er vel ett godt eksempel på akkurat det..
                      Den har vært med på mange konker i løpet av året, selv om det manglet deksler og ting var laangt fra ferdig!

Bilen er heller ikke noen "looker" nå, langt fra pen utvendig og ikke strøken innvendig heller, men det holdt til en ganske klar europamestertittel i en hard klasse, selv om ikke installasjonen ser veldig fancy ut.
                      [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                      [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                      [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

Comment

http://www.biltema.no/Bygg/Ror/Tilbe...klammer-6-stk/
                        finner ikkje dei eg leiter etter,men noe lignade som dei i linken her.
                        Dei er med gummi som beskytter kablane og du får dei i mange størrelser. GENIALE!

Comment

Stemmer, vet nøyaktig hvilke du snakker om! Får kjøre innom Mekk her å se tenker jeg..

Comment

Originally posted by Typhon View Post
                            Skal ikke gnåle, men vær så snill å ikke la folk tro at man MÅ ha en 110% gjennomført installasjon for å i det hele tatt være med på konkurranse a

Vi prøver så godt vi kan å få fler folk med på EMMA-konker, og da hjelper det svært lite at folk på forumet kommer med sånne utsagn hele tiden. Dette er en fet bil og folk leser og sluker til seg alt som blir sagt her. Ikka la utseendet, pris eller magefølelse stoppe deg/dere i å bli med på en konk! Det handler ikke om å ha peneste installasjon. Låter det bajs så vinner du ikke, så enkelt er det Har selv dømt flere biler som egentlig ikke er noen fantastisk "looker" men som låter faktisk meget bra!

Men fortsett med bygging og møt opp på EMMA-konk til neste år! Kanskje du får en annen oppfatning av "oss"
                            Joda, jeg har sett ganske uferdige "hurtig" innstallasjoner ha scoret ok poengsummer før.

Nå har jo ikke jeg planer om å stille på mange konk., men kan jo hende jeg hiver meg med om det er i nærheten..
                            Det jeg tenker på, er jo at bagasjerommet blir peiset sammen til å se "OK" ut nå, slik at en i det minste kan vise frem uten å skjemmes hehe..

Vi får se til sommeren, når skisesongen er over, om det ikke blir påbegynt et "Ola gjør ting han ikke kan" prosjekt med støping av kasser på dørsidene, samt videre utviklet bagasjeroms innstallasjon
                            Da kan det kanskje hende det blir mere helhet i utseende.. Men noen showbil blir det aldri..

Comment

Greitnok at du ikke skal ha nown showbil, men er ikke det som er poenget med en konkurranse Ei heller MÅ man bruke glassfiber noe sted for å få en bil verdig EMMA Joakim sin Transporter var et godt eksempel på dette her! Så lenge bilen ser ferdig ut er det godt nok.

Men... vil se mer bilder jeg
                              Mvh Tony
                              - The only road to take is perfection itself

Comment

Jeg vil se Joakims transporter jeg

Sålangt har jeg kommet pr idag da.. Test montert med den gamle monoblokka, da den nye ikke har kommert i hus enda...

Gjenstår kabel tilpassning, festing og lage deksel over hele sulamitten..

Utforingsringene til mellomtoner er laget, og ventes i posten om et par dager..
                                Regner med midbassene og monoblokka KAN være her imorgen

Comment

Working...
                                X