Announcement

Collapse
No announcement yet.

jonny.b : F#1 status / HERTZ

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

f#1 status dsp er montert bak seteryggen,mellom subbene,den er også montert i en alminiumskasse,også den sitter skrudd fast i hoved ramma.

ferdig montert med laserskjært pynteramme rundt dsp,lakkert i bilens farge.

ferdig montert bagasjerom med pynterammer og deksel over terminaler på plass.

med neonlys på.
    "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

Comment

de siste bildene her er av utsyret som satt i bilen 06 sessongen,bagasjerom er ribbet for tiden,jeg går å venter på amper fra installbay om dagen,bagasje rommet blir vel seendes ganske likt ut,men noen forandringer blir det,annen farge på neonlys og div. Vist det blir de ampene jeg og Anders har snakket om,så blir det en total effekt på 2080w rms i 4ohm,så jeg har virkelig trua på att skal rocke skikkelig i år.
      For de av dere som hørte bilen bilen min ifjor,så hadde jeg 840w rms....
      "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

Comment

søndag er jo en fin "sulle" dag,så da måtte jeg finne på noe småtteri.
        jaggu er ikke matpapir brukenes til noe også

opptrekt i sort alcantara.

vipps,så var bakluka frisket opp en del.

Comment

Originally posted by Jonny.B View Post
          søndag er jo en fin "sulle" dag,så da måtte jeg finne på noe småtteri.
          jaggu er ikke matpapir brukenes til noe også
          Hehe kul ide med papiret

Comment

takk for det kom på det før jeg sovna igår,lurte på hvordan i alle dager jeg skulle få laget de malene som passet i utsparingen i luka på en kjapp måte,da kom jeg på det med matpapiret.

Comment

Aha, endelig...
              Var litt "naken" den luka di, ventet på noe deksel av nå slag...
              Angående gode ideer er det som regel før man sovner man grubler på slikt...
              Pioneer PRS

Comment

mulig det blir ett deksel som dekker hele luka,i sort med orange innlegg,men det blir når daglig leder kenneth bakken får tid,før EM eller noe....

Comment

En liten "sneak peak" fra bagasjerommet....

Peneste basskasseløsninga jeg noengang har sett...
                  Last edited by Chasin; 09-04-2007, 16:31.
                  Pioneer PRS

Comment

Rå greier

Comment

Bilen låter bra også.Skal bli spennende å høre nå.........
                      Per.....
                      Focal Utopia Beryllium.Spirit Of Sound.
                      Audison Music Expression
                      http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX6420
                      http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX1500

Comment

Håper du er tilgjengelig i slutten av April. begynnelsen av Mai. For da må jeg stikke bortom så du får skru litt på ampen og 310'n min Samt at jeg skal lytte litt på Cossien..syns looken på bilen til Jan ble rå
                        VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

Originally posted by Mr Golf 4 View Post
                          Bilen låter bra også.Skal bli spennende å høre nå.........
                          Per.....
                          den blir nok noen hakk vassere både på install og lyd i år...

Comment

Ser ut som neste nr av MAX POWER er verdt og få med seg... Men er vel kansje fra i fjor det?
                            sound.vision.soul

Type R

Comment

bildene ble tatt ifjor høst ja,men selve reportasjen er skrevet i disse dager..

Comment

Originally posted by Jonny.B View Post
                                bildene ble tatt ifjor høst ja,men selve reportasjen er skrevet i disse dager..
                                blir spennende å se og lese
                                Mvh
                                Tufte's hotline

Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak

Comment

Working...
                                X