Announcement

Collapse
No announcement yet.

jonny.b : F#1 status / HERTZ

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Høres gudd ut
    Skal ikke til Rogaland eller omegn i nærmeste fremtid? Skulle gjerne sett bilen din irl., og gjerne hørt den også
    Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
    Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
    Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

Comment

• Si meg, er alle eskene på hylla der tom, eller er det noe i dem? Ser for meg at det er en del verdier der oppe om det ikke er bare tom-esker
      Mvh.
      Roy
      Mob: 40 30 99 06

Comment

• Originally posted by NeDD View Post
        Høres gudd ut
        Skal ikke til Rogaland eller omegn i nærmeste fremtid? Skulle gjerne sett bilen din irl., og gjerne hørt den også
        skal nok ikke dit med det første nei,men du får ta turen til NM finalen,så får du høre å se på alle bilene
        "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

Comment

• Originally posted by aFFekak View Post
          Si meg, er alle eskene på hylla der tom, eller er det noe i dem? Ser for meg at det er en del verdier der oppe om det ikke er bare tom-esker
          det er tom esker ja,utstyret i golfen og cossien har vært i de eskene,er kjekt å ha
          "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

Comment

• Originally posted by Jonny.B View Post
            det er tom esker ja,utstyret i golfen og cossien har vært i de eskene,er kjekt å ha

Var en del esker Men er kjekt å ha, stemmer det..
            Mvh.
            Roy
            Mob: 40 30 99 06

Comment

• Noen bilder

Det har vært noen forespørsler etter flere bilder av ferdig bil...
              Her er de jeg har for øyebliket:

Komentarer får`n gi sjøl, bare knipser jeg...
              Pioneer PRS

Comment

• Lest gjennom prosjektet ditt,vanvittig finish du har på denne bilen.
                Mektig imponert.Men den golfen til kompisen din,noke prosjekt av den?evnt link?

Mvh Marius
                Civic-94
                Moderat stereobygging

Comment

• Meget bra gjennomført!
                  men lurte på, hvor stor er kassa til subbene egentlig? Synes den ser så liten ut *-)

Comment

• Originally posted by MariusG View Post
                    Lest gjennom prosjektet ditt,vanvittig finish du har på denne bilen.
                    Mektig imponert.Men den golfen til kompisen din,noke prosjekt av den?evnt link?

Mvh Marius
                    han med golfen har ikke noe prosjekt tråd nei. Golfen er forøvrig en meget vellbygd og vellspillende bil

Comment

• Originally posted by sredving View Post
                      Meget bra gjennomført!
                      men lurte på, hvor stor er kassa til subbene egentlig? Synes den ser så liten ut *-)
                      kassen er på 38 liter,funker kanon bra.

Comment

• Ah, så den er såpass
                        Syntes den var så tynn ^^

Comment

• grei følsomhet og lite kasse behov er en bra ting. spiller bra og de HX Subwoferene.
                          sound.vision.soul

Type R

Comment

• er imponert over de "billige" HX subbene,de trykker faktisk meget bra,og de tåler bra med effekt,jeg kjører innpå 900w rms på de,men har ennå ikke lykkes i å ta livet av de....hehe

Comment

• Originally posted by Jonny.B View Post
                              han med golfen har ikke noe prosjekt tråd nei. Golfen er forøvrig en meget vellbygd og vellspillende bil
                              Derfor eg lurte på om det fants noke meir info eller bilder av den
                              Civic-94
                              Moderat stereobygging

Comment

• Hvilke subber er det egentlig?

Comment

Working...
                                X