hahahahaX) ja kansje det :P
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Opel Zafira OPC, Pioneer/dynaBel 5Kw
Collapse
X
-
// Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
//94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
Mvh
Rune Kvaal
-
Originally posted by OpelPower View Post
Spennede prosjekt du har på gang her. Blir og følge med her ja
Originally posted by OpelPower View PostDer et bare noen 1 meters stomper som jeg hadde mellom batteriene og forsterkerne på forje bilen, så er ikke så mye å ta vare på...Runar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
Originally posted by GENEXXA View PostEr det en kabelsko "klemme"? Eller hva er det?
Klemmer sammen kabelsko ved hjelp av et kraftig hammerslag. For uisolerte loddefrie kabelsko 8–70 mm2.
Funka overaskende bra vis man bruker en slager på 1,5kg eller tilsvarende, en hammer ble for svakt til en 50mm2 kobber kabbelsko fra torshov...Jørgen Dyver - 95 78 60 52
Comment
-
[QUOTE=OpelPower;118395][QUOTE=GENEXXA;118388]Er det en kabelsko "klemme"? Eller hva er det?
Kabelskopresse fra biltema til 119,-... LINK
Klemmer sammen kabelsko ved hjelp av et kraftig hammerslag. For uisolerte loddefrie kabelsko 8–70 mm2.
Funka overaskende bra vis man bruker en slager på 1,5kg eller tilsvarende, en hammer ble for svakt til en 50mm2 kobber kabbelsko fra torshov...
Herlig postMorel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.
Comment
-
Jeg og Bassoflove brukte en slegge som motpart, og hammer for og peise de fast.
Men og invistere i en slik en er ikke dumt.Runar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
Originally posted by GENEXXA View PostJeg og Bassoflove brukte en slegge som motpart, og hammer for og peise de fast.
Men og invistere i en slik en er ikke dumt.
Angrer litt på at jeg ikke kjøpte det med en gang... Kabelskopressa ble litt mere pirk og tidskrevende...
Men om lomme boka ikke strekker til, så er Kabelskopresse lett vert de drøye 100 kronene..
Hår stått langt og lenge i stikka med kabel sko osv i et "tiligere liv"
Presstang for kabelsko LINK BILTEMA
For uisolerte loddefrie kabelsko 10–95 mm². 5 kjefter for forskjellige størrelser, som sitter hendig i revolverfatning. Med utveksling og plasthåndtak. Total lengde: 680 mm.Jørgen Dyver - 95 78 60 52
Comment
-
Originally posted by OpelPower View Post
Uansett, jeg har brukt skrustikka og klemt på kabelsko på mine 50mm^2 og egentlig ikke hatt noe problem med det.
Men i ettertid har jeg gått over til:
hvis jeg har kunnet, gjennbrukbare er de ogsåLast edited by ugn; 01-04-2010, 02:48.Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Originally posted by GENEXXA View PostJeg og Bassoflove brukte en slegge som motpart, og hammer for og peise de fast.
Men og invistere i en slik en er ikke dumt.No Windows-crap,just Mac Power
Comment
-
Originally posted by Bassoflove View PostTror jeg må invistere i ei sånn presse,gitt... Tøft at den LIB-kabel har nesten samme farge som Lepo´n din. Blir stil utav det
Eller så hadde jeg bare litt ren flax at den kom den fargen...
Originally posted by ugn View PostMen i ettertid har jeg gått over til:
hvis jeg har kunnet, gjennbrukbare er de også
Har endel av disse i forskjelige former og farger som kommer ut, men irriterer meg altid over tykelsen på "kontakt flaten".. er noen ganger man skal ha flere kabler på samma punkt eller at bolten på sikringen feks ikke er tang nok...
Men at de et gjennbrukbare skule jo bare mangle til den prisen de kosterJørgen Dyver - 95 78 60 52
Comment
-
Da kommer dagens update, og sefølgelig med bilder...
Jording, +12 kabel er trekt ( ble ikke noen bilder av 50mm2 under dasj og deksler, men ble bra), skal få ut noe bilder av det i morgen..
Batteri er på plass igjenn, og stereoen er bytte sånn halv veis ut.... Men den fikk jeg ikke til å virke
Jordingen fikk flest bilder selv om det gikk absolut fortest, men greit med litt innspirasjon for andre..
Gjennomføringa i torpedveggen ble flytta litt uten om plannen får å kun bore igjennom en stål vegg...Last edited by OpelPower; 05-04-2010, 01:10.Jørgen Dyver - 95 78 60 52
Comment
-
Har fått spillern til å funke nå, lydkvalitteten er på et helt annet nivå en før! knall fornøyd
Alt avknapper på rattet og menyer funker som før også
Så ser ut til at høytalerne i dørene blir stående en stund til da...Jørgen Dyver - 95 78 60 52
Comment
Comment