Originally posted by OpelPower
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Opel Zafira OPC, Pioneer/dynaBel 5Kw
Collapse
X
-
Jonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
-
Jørgen Dyver - 95 78 60 52
Comment
-
Det batteriet har jeg også lyst på :P
Hva kom det på totalt fra USA? Er RT ikke sant? Motsatt poler enn det man får tak i europa ja?Runar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
Originally posted by GENEXXA View PostDet batteriet har jeg også lyst på :P
Hva kom det på totalt fra USA? Er RT ikke sant? Motsatt poler enn det man får tak i europa ja?
3400 kom det på her... Smatt rett på plass i bilen
Tråden: "Hvem skaffer Odyssey PC1500RT, posetiv pol på høyre side? "
"www.qualitypowerauto.com leverer batteriet til 450dollar med frakt... samma pris som 1500 serie i norge pluss moms...
USPS Priority International delivery - $191.60"Jørgen Dyver - 95 78 60 52
Comment
-
Du kunne har spart litt ved og bruke JetCarrier.
Om jeg bestiller, blir det med JetCarrier. Kommer sånn grovt regnet på 2500,-Runar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
Originally posted by GENEXXA View PostDu kunne har spart litt ved og bruke JetCarrier.
Om jeg bestiller, blir det med JetCarrier. Kommer sånn grovt regnet på 2500,-Jørgen Dyver - 95 78 60 52
Comment
-
På tide med litt oppdateringer nå...
Har fått bytta ut hoved enhet til en Alpine 9887R, likte ikke helt den gamle 2 din spilleren fra Alpine. Var litt for dårlige innstilings muligheter.
Skal også hive ut den dobble basskassa og sette inn den gamle 1x15" kassa jeg hadde i Astran.
Gjør dette da jeg ikke var fornyd med lyden i den dobble, samt at jeg tranger litt mere plass i bagasjen..
Den enkle 15" kassa passa perfekt i dyben så den sitter som støpt i oppbevarings kassa mi.
Måtta bare kappe ut litt til plass til elemente og portenJørgen Dyver - 95 78 60 52
Comment
-
Jørgen Dyver - 95 78 60 52
Comment
Comment