er godt fornøyd med den spilleren forløbi, bra lyd å enkel å bruke... mer en hva jeg forventa av en 2din spiller til 3k
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Opel Zafira OPC, Pioneer/dynaBel 5Kw
Collapse
X
-
Basskasse: BaseBoxx Basskasse 2x15'' - Portet - Blå lakkert front LINK
Subwofere: 2x dynaBel DY9815 15" Subwoofer 2x2 ohm - 1200W RMS LINK
Forsterker: dynaBel BF8501 - 1x5000 Watt RMS Bilforsterker LINK
Kondensattor: Et Prosonic Capabat Batteri, er Perfekt som fordelings blokk med 3x50mm3 på + og -
Batterier foran: Odyssey PC1500RT
Dynamo:
Kabler og Div: LIB-53mm² strømkabel rull á 15 meter - Blå LINK, Connection by Audison: BT2-500 - 5m RCA LINK,
En drøss med dynaBel BI7720 Automatsikring - 200A LINK Damplifier Pro dempematter LINK
1 høyvding får en ferdig kasse på dene størelsen er ikke feil, hadde blitt dyrere og kjøpt mdf selv jo
[/QUOTE]
kjøpte ikke tilfeldighvis den kassa på bsbildeler?
Comment
-
@gecko.
Hadde du bare trykt på linken som er øverst, hadde du sluppet og spurt....Runar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
Har du erfart at og ha subbene den veisen(bot baksetene) spiller høyest i din bil? Eller er det pågrunn av at du vil plassere en del bagasje osv uten og ta borti subbene/stenge porten ?Mvh
Andreas Moen Sæterbø
Golf mk2
Focus Acoustics ~ /////ALPINE ~ Northstar ~ Kenwood ~ MTX
Comment
-
Originally posted by moeN View PostHar du erfart at og ha subbene den veisen(bot baksetene) spiller høyest i din bil? Eller er det pågrunn av at du vil plassere en del bagasje osv uten og ta borti subbene/stenge porten ?
Er jo livs farlig å kjøre med basskassa sånn som jeg har tenkt nå..
Jeg pleier og si at det ser bedre ut med subbene forover, men vil ikke si at det låter bedre av den grunn..
Opptimalt ville jeg satt subbene vendt bakover, og kassa helt intil stol ryggene...
Har man combi-kupe med skrå vindu setter man basserne rett opp mot vindu, detter er det besteJørgen Dyver - 95 78 60 52
Comment
-
Presstang for kabelsko LINK BILTEMA
For uisolerte loddefrie kabelsko 10–95 mm². 5 kjefter for forskjellige størrelser, som sitter hendig i revolverfatning. Med utveksling og plasthåndtak. Total lengde: 680 mm.[/QUOTE]
har ei slik tang,uvurderlig
Comment
-
Er et eller annet dritt som strupper ned anlegget
Rister jo ikke i speilene engang...
Har prøvd å justere litt men blir ikke noe tess...
Kan det vere at 6mm2 er for litte til høytallerne? er 4 meter lange... Men tror ikke det er der problemet ligger...
Kan også si at det nesten ikke er noe spenings fall på 50mm2 inn på forsterkeren får jeg spiller...Jørgen Dyver - 95 78 60 52
Comment
-
6mm2 holder i MASSEVIS.
Kan det hende at du har koblet pluss på minus og omvendt? H
Hva har du justert på?
Blir det bass, men ikke mye?Runar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
Hadde pluss og minus vært kobla feil ville nok ikke monoblokka slått seg på engang.
Eller tenkte du at subbene er koblet i motfase? for det kan godt være problemet.Jonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
Comment