Announcement

Collapse
No announcement yet.

Morten og venner

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja det er noen tøffe biler her nå. Camaro`n eies av ei jente i alder av 19. Gjorde vel århundrets kupp når fikk tak i denne bilen tror jeg. Den 48`n har en 360 som er fresa opp litt. Bilen kom inn fra statene for 1 1/2 mnd tid siden. Fargen er heeeeeeeelt jævelig å skal lakkes, og få på Babymoon helger i stedet for de Crager felga som står på nå.
    Blir nok en litt annen bil da

Comment

Man lærer stadig noe nytt - i dag lærte jeg at jeg aldri skal kjøpe en bil basert på bilder. Hehe. Alle disse ser jo strøkne ut på bildene!

Comment

Eneste strøkene bilen utvendig er Linda sin. Innvendig er vel den svarte 48' n peneste. Eller Thomas sin faktisk

Comment

Originally posted by Miniboom View Post
          Man lærer stadig noe nytt - i dag lærte jeg at jeg aldri skal kjøpe en bil basert på bilder. Hehe. Alle disse ser jo strøkne ut på bildene!
          Da kan jeg lære deg noe nyere

Amerikanere ser oftest veldig fine ut på bilder, men når du ser dem i virkeligheten kan man se at lister ikke er rette, at dører ikke følger linjene helt osv. Det er amerikansk kvalitet det hehe, og mange kommer nye fra fabrikk med tullete lister som er skjeve osv. Men fine biler er det
          Tidligere importør for Digital Designs,
          overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

Skjedd litt men veldig lite stereo relatert.

Måtte jo lage litt lager plass og spise rom så lager en etasje til på 5 x 17 meter

Comment

Alt fra min side er nå utsatt på ubestemt tid.
              Sliter med rygg, nakke og litt annet etter dette:

faen ta oldiser som ikke holder vikeplikten sin

Comment

Godt du kjørte en stor bil da. Får du permanente skader av dette eller?

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

Ble ambulanse, nakkekrage og vondt så å si over alt etter dette.

Comment

Oi! Har vært noen nesten episoder med meg også med de gamlingene på veien, men har heldigvis sluppet unna noe krasj. God bedring, håper plagene i rygg og nakke forsvinner fort
                    Mvh Werner Harstad

Comment

Originally posted by Morten Pettersen View Post
                      Ble ambulanse, nakkekrage og vondt så å si over alt etter dette.
                      Huff, høres ikke bra ut! God bedring!

Forresten, hvilken bil krasjet du med? Liten eller stor bil? Tenkte bare på at det skal vel litt til for å stoppe den svære vanan/beauvillen du kjørte?

Uansett, igjen god bedring

Comment

Jeg satt på m fatter, å lå i 80 km da en kar kom ut fra høyre 20 meter foran bilen. Bilen var en Suzuki grand vitara 07-08 ca. Reiv med oss hele fronten da vi traff venstre siden hans. Ble omtrent som å kjøre på noe som stod dønn stille på veien

Comment

Samme som skjedde med meg rett før sommeren det. Gamling som smalt rett ut Rozenkrantsen på vei ut av drammen, 60 sone og jeg smalt inn i sia hans. Han kjørte faktisk også en ganske så ny Grand Vitara. (ikke samme personen vel?) Var rått parti mot min lille corolla. Fortsatt smerter i ryggen etter det. Så vet godt hvordan gamlinger kan være i trafikken...
                          Spiller: Pioneer p6600DVD
                          Frontsett: Seas Lotus Performance
                          Sub:Morel Elate Sw10

Comment

Crap shit!?
                            God bedring Morten! Her er det bare å tyne forsikringsselskapet!!
                            [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

Comment

Ja,God Bedring fra meg åsså
                              No Windows-crap,just Mac Power

Comment

Working...
                              X