Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jonnys Opel Vecta B

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

får oppdatere litt her.

har dempet taket. bil med soltak er noe drit å demontere alene så et par girkassejekker og noen planker var godt å ha..

har også ryddet skikkelig med kabler i bagasjerommet men hadde ingen bilder av det.
    så har eg laget nytt gulvdeksel og deksel for sub og forsterkere. kryssfiner og svart vinyl syns det ble kanonbra

har sprengt diskantene mine men nye vifaer er på vei ifra usa så det blir nok neste del av prosektet
    Ekje noke vits med bass hviss resten av lyden er dass!

Comment

har vært mye på verkstedet siste dagene.
      Fått lagt opp alt av kabler på nytt.

signalkabel under midtkonsol midt i bilen, endelig er det stille selv om man bruker blinklys(subben blinka svakt i takt fø når den lå på høgresidar)

Splitblokk bak slik at man følger alle EMMA regler angående sikringer:

Så har jeg lagd ny ramme for diskantforsterkeren min(den står sånn delvis montert over DSPen i reservehjulsbrønnen. tidligere hadde jeg bare et simpelt slarkete trefeste men nå ble det FAST er utrolig hva man finner på med noen tilfeldige stålbiter og et sveiseapperat!

Nye Vifa diskanter på plass!
      http://www.ebay.com/itm/ws/eBayISAPI...E:L:OC:US:3160 rundt 300 kroner fra usa er jo skambillig for en så god diskant. den knuser vertfal de game ground zero "SQ" diskantene jeg hadde før, det hørte man med en gang de begynte å spille.
      Har eksprimentert litt med vinkling noen dagen men slik blir det:

hadde vist bare bilde fra ene sida. skal oppdatere når de er ferdig støypt og pussa. fikk en kompis til å dreie et par monteringsringer i stål, så gjenget jeg opp for skruene. mye bedre en det jeg hadde klart å lage i plast eller treverk selv!
      Satser på å prøve meg på EMMA på våler neste helg men tviler på at diskanthusene blir ferdige til da men la gå. blir morro likevel!

Comment

Fått på glassfiber og pusset ned første lag med sparkel

Hadde lyst til å lage innsenking til diskantene men ble faktisk ikke plass til det :/

Comment

ferdig pusset og klare til trekking!

Trekkingen gikk til helvette så skal høre med en skomaker om han har tid til å gjøre det imorgen på dagtid, ellers blir det matt svart lakk...

Comment

Matt sort kan du vel uansett teste med? I værste fall blir du ikke fornøyd og trekker om, og skulle det bli en glippe noe sted så synes ikke denne så godt
            (hvis det er snakk om svart trekk da)
            Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
            [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
            Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

Working...
            X