Nice å høre Vil høre litt på den bilen der når vi treffes en gang igjen var utrolig rå lyd sist syns jeg
Lykke til med Eksamen, Simen
Ser utrolig bra ut i bagasjen din nå!
Hva med å teste å montere på slike runde lysrør som man har på pckasser på viftene for litt bling?
Når det gjelder bolten så kunne jeg kanskje støpt en halvmåne formet deksel for deg om du vil. Trenger isåfall bare målene (avstand mellom forsterkere, høyden bolten stikker opp og breddene den har ut på sidene/frem-tilbake.) Bør være ganske fort gjort å lage.(free of charge ofc )
Idag handla jeg meg hønsenetting, og mer maling (gikk tom).
Valgte å bruke svart matt maling til å male nettingen med...
Så prøvde jeg det i bilen nå, bare la hele greia mellom matta og plata.
Slik ble det da, men selvfølgelig vil det bli litt annerledes i dagslys...
^ Gikk innom noen butikker for å prøve å få tak i ny metallplate + bolt,
men ingen hadde noe som passa. Ingen som hadde noen form for svart gummi-
knott eller lignende som jeg kunne dekka over den domintante bolten inntil subben heller.
Bortsett fra en STOR ting, å det er å gjemme forsterkerne der ... :P
Ellers ser det bra ut
Vel, hvis du ser nærmere på bildene så er de ikke helt gjemt.
De er halvveis skjult, men man ser store deler av dem på en
(i mine øyne) passelig måte - slik er de ikke så synelige for folk
som ser inn i bilen (gjennom bakruta), men man ser fortsatt litt
av alle de tre elegante Genesis-forsterkerne. Synes det ble bra jeg.
Det som er ganske genialt var at jeg valgte å ha såpass mye netting at det dekker hele ytterdelen (bak hengslene) av bagasjeromsplata
og hvis jeg da får festa det skikkelig til plata vil det jo være ganske stram netting over hullene - så da kan man trygt slenge i sekker og bagasje baki der.
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
det ble fint dette simen men i biltema får du kjøpt en penere "hønsenetting" i aluminium -og den koster ikke så mye husker jeg. Den samme nettingen kan du bruke over den skruen i midten eller en høyttaler grill hadde også fungert bra hør med joakim om noen diskant/mellomtone høytt.grill -honsenetting passer ikke i dette selskap gitt...
Ellers er alternativ å sette begge forsterkerne nærmere hverandre eller helt inntil hverandre så det blir kanskje like langt som sub ampen samtidig som den dekker hullet/skruen... ang viftene kan du montere en platte under viften som gjør at blåse strålen bøyes mot forsterkerne... uten å flytte viftene self...
skal du ta den helt ut så kan du høre med joakim så han kan bestille "køstom" metal profill fra selveste genesis som går mellom forsterkerne...
Comment