Gratulerer med tredjeplassen! Det var morsomt å få en lytt på bilen din, og hilse på deg Syntes det låt bra jeg, ble spessielt overasket av diskantene!
Spent på hvordan det blir med TB
Bmw e34 520: Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison
Joda joakim såklart går det an med 3veis. bare å bruke delefilter mellom mellomtone + diskant også har du wooferen på aktivt. Voila 3 veis, ghetto style
Tor Martin Ølberg
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Joda joakim såklart går det an med 3veis. bare å bruke delefilter mellom mellomtone + diskant også har du wooferen på aktivt. Voila 3 veis, ghetto style
Seff går det.. Alt går, men det er ikke en god løsning når man kan slippe.
Mja du sier noe der. Men nå tror jeg ikke akkurat Simen vil kaste mer penger inn i en spiller P99RS? eller RS7DII i den duren. Blir fort dyrt. Selv om jeg har troen på at fulltonen + mellomtonen hans kan fungere helt knall.
Tor Martin Ølberg
Mja du sier noe der. Men nå tror jeg ikke akkurat Simen vil kaste mer penger inn i en spiller P99RS? eller RS7DII i den duren. Blir fort dyrt. Selv om jeg har troen på at fulltonen + mellomtonen hans kan fungere helt knall.
Er det jeg mener, så hvorfor lage seg unødige kompromisser?
Si feks simen skulle bygge om til 3 veis, hva ville blitt den billigste og beste løsningen? Kjøpe en dsp og koble på p88rs2(hvis det går) eller bytte ut spilleren?
Tor Martin Ølberg
Si feks simen skulle bygge om til 3 veis, hva ville blitt den billigste og beste løsningen? Kjøpe en dsp og koble på p88rs2(hvis det går) eller bytte ut spilleren?
Billigste og beste løsningen ville være å kjøpe en pent brukt DEX-P9 / P90 og en DEQ- P9 / P90 kombinasjon.
Ligger flere sånne ute her på forumet - da med ODR spiller og P90 boks bla.
Ellers er det de samme mulighetene - nesten - med P99RS
Comment