Announcement

Collapse
No announcement yet.

SQ-anlegg Mitsubishi Carisma 2003

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by KnutR View Post
    Aiaiai Simen. Dette var kjedelig lesning
    Hva skjedde egentlig, var det sammenstøt med en annen bil eller?
    Originally posted by dvx View Post
    huff, var triste greier det der :< hva sjedde ?
    Det som skjedde var at faren min lånte bilen min til og fra Kvinesdal (jeg er i Kristiansand og besøker min mor).
    Han klarte faktisk å prestere å sovne bak rattet da han kjørte alene tilbake hit i ettermiddag. Ergelige greier ja!

Det som skjedde var at han sovna rett før en venstresving, og traff autovernet på sia
    med skjermen foran ved høyre hjul. Så den verste trøkken kom der, men bilen skrapa langs
    hele sia inntil autovernet. Jeg har ennå ikke sett bilen, den har blitt satt av på nærmeste merke-
    veksted (Motor Forum), i Sørlandsparken ved Kristiansand. Skal dit imorgen tidlig for å se på saken.

Stakkars bil, er noe spesielt når sånt skjer med noe såpass personlig. Er jo glad i bilen min.
    Men heldigvis virker det som at den ikke må vrakes. Og min far betaler selvfølgelig for skadene...
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

• Leit ass... Håper den er på veien asap Hvertfall til drammenstreffet. Hadde vært leit og miste en konkurent :P
      Tor Martin Ølberg
      - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
      Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

• Originally posted by TakeTheTime View Post
        Idag har bilen fått seg en smell, og er ikke kjørbar.

Bilen må rett på verksted. Det kan ta flere uker. Triste greier
        Er jo mye kjørbar om det bare er den skaden
        kjipt er det iallfall, satser på att verkstedet ikke klør seg for mye i ræva
        ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
        Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

Comment

• Hyggelig å se at folk bryr seg. Takker for det!

Originally posted by PederRS View Post
          Er jo mye kjørbar om det bare er den skaden
          kjipt er det iallfall, satser på att verkstedet ikke klør seg for mye i ræva
          Altså, han prøvde, men det går ikke. Han får kun satt den i femte gir (!??!),
          og den fikk jo verste trøkken rett ved hjulet så det har skada hjulopphenget etc.
          så når han trilla bilen bortover kom det masse skranglelyder fra hjulet. Something's wrong.
          Men jeg skal som sagt se på den imorgen, så skal jeg få tatt en del bilder og undersøke nærmere...
          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• Tror du fortsatt har den u-lyden når du svinger hardt til venstre nå?

Synd det med bilen din TTT,men se på den lyse siden av det: Ingen liv har gått tapt,og det er "kun" matrielle skader.
            Men det er jo den kjipeste tiden å få ødebelagt bilen. Blir lite med treff framover
            No Windows-crap,just Mac Power

Comment

• Godt han sovna rett før en venstresving og ikke en høyresving da..
              [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

Comment

• Originally posted by Bassoflove View Post
                Tror du fortsatt har den u-lyden når du svinger hardt til venstre nå?
                Morsom du. Men den lyden forsvant jo etter jeg bytta til stivere dempere og senkefjær...
                Last edited by TakeTheTime; 18-07-2010, 21:00.
                ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• Dette var kjedelig!
                  Alikevell har du jo vært heldig m.t.p at det er faren din som har vært uheldig og betaler for seg.
                  VW Corrado - Prosjekt bil
                  Mitsubushi Lancer - Bruksbil
                  It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
                  I´m BANKRUPT - A G60 owner

Comment

• En god påmindelse om at er man trøtt så må man stoppe før det er for sent.. Dette kunne godt virkelig ille, ikke bare med din far.

Men godt det ikke ble noen person skader, bilen kan man alltid fikse, den er ikke så viktig i et slikt tilfelle
                    Thomas RS - Absolut A4

Team dynaBel

Comment

• Originally posted by Oekern View Post
                      Dette var kjedelig!
                      Alikevell har du jo vært heldig m.t.p at det er faren din som har vært uheldig og betaler for seg.
                      Heldig og heldig du. Skjønner jo hva du mener, men blir nok ikke til at jeg låner bort bilen noe mer (han er den eneste som har fått låne den innimellom)...

Originally posted by RusTy^One View Post
                      En god påmindelse om at er man trøtt så må man stoppe før det er for sent.. Dette kunne godt virkelig ille, ikke bare med din far.

Men godt det ikke ble noen person skader, bilen kan man alltid fikse, den er ikke så viktig i et slikt tilfelle
                      Ja takk Gud. Kunne skjedd litt av hvert. Kan nok ikke alltid fikse en bil, men dette ordner seg nok.
                      Bort og se på den imorra tidlig, gruer meg litt. Noen som vet hvor lang tid merkeverksteder bruker på slikt?
                      Må bytte/reparere frontfanger, forskjerm, bakskjerm, hjulbuer++ også må det meste av andre ting sjekkes...
                      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• Brukte en uke på merkeverkstedet når jeg krasjet fronten på golfen. Måtte bytte lykt, frontfanger, forstillingskontroll samt rette opp noen avstivninger. Regner med at det ikke går mer en uke hos deg heller hvis du finner et merkeverksted som ikke har for mange biler inne da.
                        Tor Martin Ølberg
                        - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                        Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

• Skal ikke se bortifra at det kan ta laaaaang tid :/
                          - Opel Astra Turbo -
                          - Jl audio 13w7 -

Comment

• aiai!! kipt...åsså midt i fellesen da....håpe det ordner seg fort da
                            Alpine cda9855r / Rockford Fosgate PunchPower / Hertz Space 6 Mids

Comment

• Kjipe greier simen. Blir vel dårlig med tur oppover hit kanskje da:/

Comment

• Er du uheldig kan det ta lang tid, mange steder de stenger i ferien. Ellers så kommer det ann på hvor mange deler som må byttes og hvor lang tid det tar å få dem.
                                Thomas RS - Absolut A4

Team dynaBel

Comment

Working...
                                X