Announcement

Collapse
No announcement yet.

SQ-anlegg Mitsubishi Carisma 2003

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kondolerer! Den der er lei! :/

Comment

• Takk igjen for omtanke folkens. Dette ordner seg nok tilslutt.
      Idag tidlig var jeg innom Motor Forum, og så det med egne øyne...

De har hvertfall åpent fremover, men han vi snakka med sa at det
      kunne ta fra en til halvannen måned. Et annet spørsmål om det vil
      bli så dyrt å reparere ift. listeprisen (100k) at Enter ikke går med på det...

^ Fikk med meg denne bilen fra Kristiansand,
      det er den jeg skal låne i perioden. Audi A4 '99.

Originally posted by trustno1 View Post
      Kjipe greier simen. Blir vel dårlig med tur oppover hit kanskje da:/
      Ja det må nok desverre utsettes.
      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
      Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

• Da syns jeg du skulle ha tatt ut pengene fra forsikringselskapet,og funnet en plass eller noen som kan gjøre det for en grei sum.
        Du har jo lagt ned VANVITTIG mye arbeid i bilen mtp demping osv. Det er penger du ikke kommer til å få igjen hvis bilen vrakes
        No Windows-crap,just Mac Power

Comment

• Originally posted by Bassoflove View Post
          Da syns jeg du skulle ha tatt ut pengene fra forsikringselskapet,og funnet en plass eller noen som kan gjøre det for en grei sum.
          Du har jo lagt ned VANVITTIG mye arbeid i bilen mtp demping osv. Det er penger du ikke kommer til å få igjen hvis bilen vrakes
          Ja det er lite aktuelt å vrake den. Ser kanskje ikke sånn ut, men jeg har brukt veldig mye tid på bilen.
          Men altså, det skal litt til i-og-med at listeprisen er såpass høy og det er full kasko på den...
          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• Få de å fiks understellet/opphenget først så du kan bruke bilen iallfall.

Så kan de ta den inn for å ordne kosmetiske.
            Når de har tid å det går fort førr seg!

Er ikke så jævlig ille det der, men få den kjørbar så har du nå iallfall bilen DIN
            ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
            Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

Comment

• har ikke giddet å lest så mye, men hva er skadene egentlig? bortsett fra bulkene og ripene?

er forstillinga inntakt?

Comment

• Originally posted by PederRS View Post
                Få de å fiks understellet/opphenget først så du kan bruke bilen iallfall.

Så kan de ta den inn for å ordne kosmetiske.
                Når de har tid å det går fort førr seg!

Er ikke så jævlig ille det der, men få den kjørbar så har du nå iallfall bilen DIN
                Er desverre ikke så keen på det, men det var jo en grei tanke i seg selv.
                Hadde ikke vært i tvil om det om jeg ikke hadde fått lånt bil i mellomtiden.

Skal nok fikse noe greier i A4'en også,
                hvertfall kjøpe nytt frontsett (bare 4" dah),
                og kaaanskje en ny spiller - for eksempel 9880r.

Originally posted by pgoutlaw View Post
                har ikke giddet å lest så mye, men hva er skadene egentlig? bortsett fra bulkene og ripene?

er forstillinga inntakt?
                Bilen har fått seg en skikkelig trøkk i høyre forskjerm (der den verste bulken er),
                og det har skjedd noe med hjul/drivverk så den ikke kan kjøres eller settes i gir.
                Mest sannsynlig noe med drivleddet/hjulopphenget (det skrangla veldig),
                men er usikkert forløpig. Forstillinga kan også ha blitt slått litt skjev ja,
                men alt dette skal de undersøke iløpet av noen dager, så vi får se...

Rapport på hva som må fikses senere.
                Imellomtiden får jeg bli vant til Audien...
                ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• Bra du fikk ordna med en annen bil å bruke da. Faktisk akkurat samme som audien vår. Er allright bil det der. Er det stv eller sedan? Vanskelig å se på bildet

Comment

• Originally posted by trustno1 View Post
                    Bra du fikk ordna med en annen bil å bruke da. Faktisk akkurat samme som audien vår. Er allright bil det der. Er det stv eller sedan? Vanskelig å se på bildet
                    Det er nok en sedan, 1999-modell. En tanke sprekere motor enn i Carismaen, 1.8L med 125hk. Kom deg på irc!
                    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• Det så stygt ut ja, blir nok skader for en del dette her, 50-60k tenker jeg.

Comment

• Originally posted by KnutR View Post
                        Det så stygt ut ja, blir nok skader for en del dette her, 50-60k tenker jeg.
                        Så lenge det ikke nærmer seg listeprisen mer enn det så ordner det seg nok.
                        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• Oppdatering uten bil

Vel, det skjer ikke stort med Carisma'en om dagen - eller, det gjør jo egentlig det. Bare ikke her.
                          Merkeverkstedet er i full sving med bilen, de skulle reparere den selvom skadene kom på rundt 80k.
                          Det blir jo da en stund til jeg får gjort noe særlig med bilstereoen, men jeg fikk noe spennende idag:

^ Det er da Polk Audio SR6500
                          Ser 'mektigere' ut enn lillebror-settet.

^ Dette er da det nye frontsettet jeg skal prøve,
                          med SR 6.5"-midbassere og 2"-fulltoner fra TB.
                          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• ^Looking good =D

Comment

• Hei igjen!!
                              Håper virkelig bilen din blir klar snart!! KLØR etter å se å høre det oppsettet der!!!
                              BTW...fint at det ordnet seg med bilen
                              Alpine cda9855r / Rockford Fosgate PunchPower / Hertz Space 6 Mids

Comment

• Oi!! Det ble vanvittig dyrt å fixe bilen da Hvordan gikk det med felgene? så du som de kanskje ble litt kanta de også.....?

synd, men sånne ting skjer! kjenner folk som ha vokna opp ute på et jorde, uten skader på bilen, som også sovnet av og ikke skjønnte noen ting! dritskummelt! Dummet meg nesten ut selv en gang, da jeg kjørte nordover fra asker til mosjøen (hadde henta meg en sånn audi faktisk, en 1,8 TSQ stv ) da mosa jeg nesten rett OVER en rundkjøring i stedet for å kjøre rundt, hehe. måtte sove litt etterpå

Og tilslutt:
                                Veeeeldig pent frontsett Nam nam
                                98 mondeo
                                02 laguna

Comment

Working...
                                X