Announcement

Collapse
No announcement yet.

SQ-anlegg Mitsubishi Carisma 2003

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Alpine306 View Post
    Hei igjen!!
    Håper virkelig bilen din blir klar snart!! KLØR etter å se å høre det oppsettet der!!!
    BTW...fint at det ordnet seg med bilen
    Ja, det klør her også skal jeg si deg. Har skikkelig trua på dette oppsettet!!!
    Kjørte med Audi'en idag, alene og uten anlegg i bilen, begynner virkelig
    å kjenne savnet etter go'bilen med go'anlegget i... *sukk*

Originally posted by lekelars View Post
    Oi!! Det ble vanvittig dyrt å fixe bilen da Hvordan gikk det med felgene? så du som de kanskje ble litt kanta de også.....?

synd, men sånne ting skjer! kjenner folk som ha vokna opp ute på et jorde, uten skader på bilen, som også sovnet av og ikke skjønnte noen ting! dritskummelt! Dummet meg nesten ut selv en gang, da jeg kjørte nordover fra asker til mosjøen (hadde henta meg en sånn audi faktisk, en 1,8 TSQ stv ) da mosa jeg nesten rett OVER en rundkjøring i stedet for å kjøre rundt, hehe. måtte sove litt etterpå

Og tilslutt:
    Veeeeldig pent frontsett Nam nam
    Ja det ble voldsomme utgifter for forsikringsselskapet, og delvis faren min da - jeg slipper hvertfall å betale noe.
    Den ene felgen (bak) var litt kantkjørt fra før av desverre, men den foran må antakelig byttes ja - men litt usikkert.

Takker for fin respons.
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

• Originally posted by TakeTheTime View Post
      Ja det ble voldsomme utgifter for forsikringsselskapet, og delvis faren min da - jeg slipper hvertfall å betale noe.
      Den ene felgen (bak) var litt kantkjørt fra før av desverre, men den foran må antakelig byttes ja - men litt usikkert.:
      Synes jeg kan huske at alle felgene dine var prikkfrie før dette skjedde jeg.. det hadde i hvertfall jeg huska hvis bilen min hadde havnet utenfor veien
      Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
      [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
      Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

• Originally posted by ugn View Post
        Synes jeg kan huske at alle felgene dine var prikkfrie før dette skjedde jeg.. det hadde i hvertfall jeg huska hvis bilen min hadde havnet utenfor veien

98 mondeo
        02 laguna

Comment

• Planene når jeg får tilbake bilen:

-Montere 2" i hus på dashbord, med vinkling mot midten av taket.
          -Montere 6.5" midbassere i dørene, med vinkling rett ut
          -Dempe bakluke og tak med B2 matter jeg har fått
          -Justere inn de nye høyttalerne
          -Lage noe rundt forsterkerne

Gleder meg enormt

...og ja, dette er nok bildefremkallende planer!

Originally posted by ugn View Post
          Husker bare at det merket som er øverst på kanten
          på dette hjulet var der fra før av - desverre...

Last edited by TakeTheTime; 30-07-2010, 00:59.
          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• Kjipern med kræsjing, håper frontsettet mitt fikk deg i bedre humør da Mangla ingenting i eska? Tror jeg fikk med alt. Eska var jo ikke så superpen etter at dama mi arkiverte den på et dertil uegnet sted da, men det er heldigvis ikke den du skal vise frem ;p

Comment

• Jepp, gleder meg veldig til å montere det,
              var en fin oppmuntring etter krasjen det.

Originally posted by biggs View Post
              Mangla ingenting i eska?
              Neida, egentlig trengte jeg bare midbasserne
              - men er jo greit å ha alt tilbehøret og diskantene...
              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• Hvordan ser du for deg husene til Tangband 2" ? Skal du støpe noe greier sjæl?
                Bmw e34 520:
                Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

Comment

• Originally posted by tofter View Post
                  Hvordan ser du for deg husene til Tangband 2" ? Skal du støpe noe greier sjæl?
                  Med litt assistanse fra Bjørn/trustno1, ja. Vet hvordan jeg vil ha de, men det får dere se når det er gjort.
                  Nå har jeg fått frontsett, og spiller er på vei, så når det har kommet skal jeg "mekke" litt i Audi'en til mor...
                  ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• Kjøpte du nytt frontsett eller? :P
                    - Opel Astra Turbo -
                    - Jl audio 13w7 -

Comment

• Originally posted by JL Audio 13w7 View Post
                      Kjøpte du nytt frontsett eller? :P
                      Til A4'en tenker du på? Ble et Ground Zero sett, nærmere bestemt dette, er spent på hvordan det låter.
                      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• Originally posted by TakeTheTime View Post
                        Til A4'en tenker du på? Ble et Ground Zero sett, nærmere bestemt dette, er spent på hvordan det låter.
                        oh, kjøpte det fra elutstyr da? :P
                        - Opel Astra Turbo -
                        - Jl audio 13w7 -

Comment

• Originally posted by JL Audio 13w7 View Post
                          oh, kjøpte det fra elutstyr da? :P
                          Nope, kjøpte det av en på forumet. Men nytt i eske
                          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• skal snart få begynt å bygget litt her, venter på kasse fra dag + ringer til mellomtoner
                            VW Golf 4
                            Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
                            Simen Sormbråten

Comment

• Status Motor Forum

Da har jeg snakka med Motor Forum Sørlandsparken,
                              og fått følgende statusoppdatering på bilen min:

De har akkurat fått inn de siste delene til bilen, de skulle sette igang med det idag.
                              Delene av eksteriøret er klar til lakkering - hele høyresia skal lakkeres iløpet av uka.
                              De har også bytta følgende: Girkassa, spindel høyre forhjul, drivaksel foran, m.m.

De måtte bytte hele girkassa fordi det var mye som
                              hadde tatt skade, hadde bl.a. en del bøyde aksler.
                              Alt i alt høres det lovende ut, ikke lenge igjen nå!!
                              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• Så hvis du er heldig er bilen ferdig til drammen?
                                - Opel Astra Turbo -
                                - Jl audio 13w7 -

Comment

Working...
                                X