Ja, nå venter vi i spenning
Announcement
Collapse
No announcement yet.
SQ-anlegg Mitsubishi Carisma 2003
Collapse
X
-
Originally posted by Oekern View PostNå Simen. Er du i gang igjen snart ?
Har pusla med litt småtteri da, som f.eks. å lakkere basskassa til Tang Band subben min (inne-anlegg) - ble ganske bra.
Originally posted by Paulsberg View PostJa, nå venter vi i spenning
Originally posted by saab9000 View Postfått godkjent senken å de?
Må til Jessheim, tar det til neste uke tenker jeg. Takk for all hjelp, Lars Ole, du er flink!¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment
-
Jeg vil igrunn anbefale deg å prøve å godkjenne det ett annet sted enn Jessheim. Har hørt om mange som sliter der og at de er fryktelig vrange. Folk som først har vært der og ikke fått det godkjent har bestilt time ett annet sted og godkjent med en gang. Så vurder en annen trafikkstasjonOle Petter Holelien
Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M
Comment
-
Noen steder forlanger de TUV papirene på norsk/skandinavisk språk, da hjelper det ikke om du har de på engelsk Men det kommer ann kontrollstedet. Pass også på at felgkombinasjonen stemmer med det som står i papirene (hvis det står noe om dette)
Comment
-
Stemmer det Nils sier. Vet en levrandør av senkesett har 3 saker gående der fordi di ikke ville godkjenne det selv om TUV og 4 hjulskontroll var i skjønneste orden. Og forlangte som sagt her dokumenter på Norsk. Å det kostet vel rundt 5000kr skal du ha noe noen til å gjøre. For må jo være godkjente folk. El så er det dokument forfalsk.Ole Petter Holelien
Comment
-
Originally posted by vw performance View Postka tid ble en bil norsk, tuv er en standard samma faen kor du en er fra har du ikje tuv fra feks et senkesett så er det ditt problem
Comment
-
Originally posted by Nils View PostMen du får norske bruksanvisninger til bil eller? Det er desverre slik reglene er blitt pga misbruk av at biltilsynet ikke kan tysk. Selv om en ting er TUV godkjent trenger den ikke automatisk være godkjent i norge pga at det strider imot norsk lov
det lureste er kanskje å ringe på forhånd der du har tenkt å godkjenne bilen for å sjekke hvilket nivå dem legger seg på.
Comment
-
Jessheim er et drittsted, ja..
Generelt, ikke bare ang. senk.. Hele stedet er på tryne.. Selv de forskjellige som arbeider kun der er det STOR forskjell på. Latterlig.. Jeg fikk min godkjent der første gangen, men det var jaggumeg bare såvidt da jeg kun hadde papirer på tysk..
Vart litt småkrangling rundt der. Hadde dette vært på dagen (og ikke morran som det var), tror jeg faktisk han hadde vært så rasshøl og ikke godkjent det..VW Corrado - Prosjekt bil
Mitsubushi Lancer - Bruksbil
It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
I´m BANKRUPT - A G60 owner
Comment
-
Okey. TUV-papirene mine er faktisk også på tysk, så jeg får vel kanskje vurdere andre steder. MEN, jeg må gjøre det før piggdekkene må av, for det er bare de som har original dim., og det er vel tvilsomt at jeg får det godkjent med 215/40-R17 på denne bilen.¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment
-
Hvorfor skulle du ikke det? de er vel innenfor rulleomkrets og sporviddeøkning?Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment
-
Og er han det, så får han også felgene inn i vognkortet = 2 fluer i en smekk, så slipper BT og lure om TTT skulle bli stoppet noen gang i kontroll...2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -
Comment
-
Originally posted by J.T. View PostOg er han det, så får han også felgene inn i vognkortet = 2 fluer i en smekk, så slipper BT og lure om TTT skulle bli stoppet noen gang i kontroll...Ole Petter Holelien
Comment
Comment