Announcement

Collapse
No announcement yet.

SQ-anlegg Mitsubishi Carisma 2003

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ja, nå venter vi i spenning
    Musikk uten bass er som jenter uten Pupper.

    Comment


    • fått godkjent senken å de?
      Lars Ole Spitalen
      bruks/stereobil: audi a6 2,5tdi avant
      anlegg: DD, mtx, kenwood
      skrur de meste for de fleste:P ta kontakt

      Comment


      • Originally posted by Oekern View Post
        Nå Simen. Er du i gang igjen snart ?
        Er nok ikke så lenge til nå, men jeg venter fortsatt på våren og enda sterkere motivasjon (som mest sannsynlig kommer med våren ). Men fortsatt kaldt...

        Har pusla med litt småtteri da, som f.eks. å lakkere basskassa til Tang Band subben min (inne-anlegg) - ble ganske bra.

        Originally posted by Paulsberg View Post
        Ja, nå venter vi i spenning
        Det gjør jeg også!

        Originally posted by saab9000 View Post
        fått godkjent senken å de?
        Var innom Biltilsynet på Lillestrøm her om dagen, men var visst ikke mulig å gjøre det der.
        Må til Jessheim, tar det til neste uke tenker jeg. Takk for all hjelp, Lars Ole, du er flink!
        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
        Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

        Comment


        • Jeg vil igrunn anbefale deg å prøve å godkjenne det ett annet sted enn Jessheim. Har hørt om mange som sliter der og at de er fryktelig vrange. Folk som først har vært der og ikke fått det godkjent har bestilt time ett annet sted og godkjent med en gang. Så vurder en annen trafikkstasjon
          Ole Petter Holelien
          Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
          Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
          Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

          Comment


          • Men det skal jo uansett ikke være noe problem når jeg har TUV-godkjenningspapirer på settet, og tatt 4-hjulskontroll + lysjustering hos Mekonomen??
            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
            Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

            Comment


            • Noen steder forlanger de TUV papirene på norsk/skandinavisk språk, da hjelper det ikke om du har de på engelsk Men det kommer ann kontrollstedet. Pass også på at felgkombinasjonen stemmer med det som står i papirene (hvis det står noe om dette)

              Comment


              • Stemmer det Nils sier. Vet en levrandør av senkesett har 3 saker gående der fordi di ikke ville godkjenne det selv om TUV og 4 hjulskontroll var i skjønneste orden. Og forlangte som sagt her dokumenter på Norsk. Å det kostet vel rundt 5000kr skal du ha noe noen til å gjøre. For må jo være godkjente folk. El så er det dokument forfalsk.
                Ole Petter Holelien
                Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
                Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
                Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

                Comment


                • ka tid ble en bil norsk, tuv er en standard samma faen kor du en er fra har du ikje tuv fra feks et senkesett så er det ditt problem
                  fusion/audi system xIon/digitals design

                  Comment


                  • Originally posted by vw performance View Post
                    ka tid ble en bil norsk, tuv er en standard samma faen kor du en er fra har du ikje tuv fra feks et senkesett så er det ditt problem
                    Men du får norske bruksanvisninger til bil eller? Det er desverre slik reglene er blitt pga misbruk av at biltilsynet ikke kan tysk. Selv om en ting er TUV godkjent trenger den ikke automatisk være godkjent i norge pga at det strider imot norsk lov

                    Comment


                    • Originally posted by Nils View Post
                      Men du får norske bruksanvisninger til bil eller? Det er desverre slik reglene er blitt pga misbruk av at biltilsynet ikke kan tysk. Selv om en ting er TUV godkjent trenger den ikke automatisk være godkjent i norge pga at det strider imot norsk lov
                      stemmer det. man må ha tuv osv, men biltilsynet kan likevel nekte godkjenning. hadde selv en hælvettes diskusjon med biltilsynet ang min forrige bil og coilovers. ble til at jeg gikk en annen plass hvor jeg vet dem har litt mellom øra. kjerra ble godkjent uten problemer og spørsmål.

                      det lureste er kanskje å ringe på forhånd der du har tenkt å godkjenne bilen for å sjekke hvilket nivå dem legger seg på.

                      Comment


                      • Jessheim er et drittsted, ja..
                        Generelt, ikke bare ang. senk.. Hele stedet er på tryne.. Selv de forskjellige som arbeider kun der er det STOR forskjell på. Latterlig.. Jeg fikk min godkjent der første gangen, men det var jaggumeg bare såvidt da jeg kun hadde papirer på tysk..
                        Vart litt småkrangling rundt der. Hadde dette vært på dagen (og ikke morran som det var), tror jeg faktisk han hadde vært så rasshøl og ikke godkjent det..
                        VW Corrado - Prosjekt bil
                        Mitsubushi Lancer - Bruksbil
                        It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
                        I´m BANKRUPT - A G60 owner

                        Comment


                        • Okey. TUV-papirene mine er faktisk også på tysk, så jeg får vel kanskje vurdere andre steder. MEN, jeg må gjøre det før piggdekkene må av, for det er bare de som har original dim., og det er vel tvilsomt at jeg får det godkjent med 215/40-R17 på denne bilen.
                          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                          Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                          Comment


                          • Hvorfor skulle du ikke det? de er vel innenfor rulleomkrets og sporviddeøkning?
                            Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                            Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                            Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                            -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

                            Comment


                            • Og er han det, så får han også felgene inn i vognkortet = 2 fluer i en smekk, så slipper BT og lure om TTT skulle bli stoppet noen gang i kontroll...
                              2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

                              Comment


                              • Originally posted by J.T. View Post
                                Og er han det, så får han også felgene inn i vognkortet = 2 fluer i en smekk, så slipper BT og lure om TTT skulle bli stoppet noen gang i kontroll...
                                Problemet er at det er ikke alltid du får det. Veldig ofte må du ha ny time for å godkjenne felgene og Men varierer og fra sted til sted...
                                Ole Petter Holelien
                                Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
                                Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
                                Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

                                Comment

                                Working...
                                X