En demo skal gå fint, ikke noe problem
Announcement
Collapse
No announcement yet.
SQ-anlegg Mitsubishi Carisma 2003
Collapse
X
-
driver å poserer deg i RB og nå ? :P
http://www.rb.no/bil/article5717539.eceMå bare Beklage skrivefeil her og der, men jeg har faktisk lese og skrivevansker[/SIZE]
Comment
-
Originally posted by daywalk3r View Postdriver å poserer deg i RB og nå ? :P
http://www.rb.no/bil/article5717539.ece
Originally posted by Tor Ølberg View PostHoho, glemte å nevne NM? ;D¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment
-
Ja jeg kjører rundt med denne subben nå om dagen:
Polk Audio SR124-DVC
Er jo en god sub, men er usikker på hvilken jeg skal beholde. Kan virke som at JL w6 er litt bedre egnet for kassa mi enn denne, Polk'en låter liksom litt anonymt og jeg måtte skru opp gain med flere hakk for å få samme volumet. Trøkker bra, men det er liksom midbassen som dominerer da. Den har mye høyere følsomhet, så da er det liksom noe som ikke stemmer helt. Skal teste de litt om hverandre imorra, og bestemme meg for hvilken jeg skal beholde. Har allerede en kjøper på den jeg ikke skal bruke.¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Comment
-
Og kassa? Hvordan er kassa iht. det sub'n trives best i?
Kan jo ha litt å si det og..2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -
Comment
-
Originally posted by trustno1 View PostSikker på den er spillt sikkelig inn enda? med DD'ne mine måtte jeg vri opp sikkelig høyt, lenge og vel før de spillte sikkelig. Spesiellt dypbassen det går uttover når de ikke er ordentelig innspillt.
Originally posted by J.T. View PostOg kassa? Hvordan er kassa iht. det sub'n trives best i?
Kan jo ha litt å si det og..¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Comment
-
Muligens dumt spørsmål, men har du lekt med eq'en?
Et annet element fungerer jo nødvendigvis ikke optimalt på gammel settings.
Du skrev et sted at du ønsket bedre respons nedover, har du vurdert portet kasse?Bmw e34 520:
Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison
Comment
-
Originally posted by TakeTheTime View PostPolk'en låter liksom litt anonymt og jeg måtte skru opp gain med flere hakk for å få samme volumet. Trøkker bra, men det er liksom midbassen som dominerer da. Den har mye høyere følsomhet, så da er det liksom noe som ikke stemmer helt.Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
tofter: Ikke lekt så voldsomt mye nei, men noe.
trustno1: Never mind, er ikke veldig lysten på å bygge om den uansett. Har ikke ork til det nå...
ugn: Mye mulig nivået var noe lavere på SR-subben ja. Får prøve å gaine opp litt på forsterkeren imorra og sammenligne da.¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Comment
-
Kan jo eventuelt ta ut elementet la det kjøre 1 dag eller 2 på resonans frekvenser (for å spille det inn) også prøve etterpå.
Har faktisk jævlig mye å si om et element er innspilt eller ei.Tor Martin Ølberg
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
Comment